וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לספוג אש, שר הספורט תוקף, אניילי מגונן

באיטליה ממשיכים לבקר את כוכב יובנטוס ש"הפר את נהלי הבידוד" כשהמריא לפורטוגל, נשיא יובנטוס: "כשהוא עוזב אותנו, אין לי שליטה"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

גם כריסטיאנו רונאלדו הגדול נפל קורבן לנגיף הקורונה ונמצא כעת בבידוד בטורינו. אלא שבניגוד לכוכבים אחרים כמו זלאטן איברהימוביץ' למשל, CR7 ספק לא מעט ביקורות מגורמים שהאשימו אותו בכך שהוא הפר את נהלי הבידוד שלו אחרי שעזב את יובנטוס כדי להשתתף במשחקי פורטוגל בליגת האומות.

כזכור, וינצ'נזו ספאדפורה שר הספורט באיטליה ביקר את רונאלדו כשאמר: "כן, אני חושב שהוא הפר את הנהלים והפרוטוקול. אלא אם כן יש לו אישור ספציפי מרשויות הבריאות".

אנדראה אניילי הבעלים הכל יכול של יובנטוס הגיב להאשמות האלו ויצא להגנתו של הכוכב כשאמר: "כששחקן עוזב אותנו, הוא הופך להיות איש חופשי. אם הוא עוזב אותנו ונתפס, אני לא יכול להיות האיש שיידע מה קורה".

המטוס הרפואי המיוחד שהטיס את כריסטיאנו רונאלדו מפורטוגל לאיטליה. מתוך "הסאן", צילום מסך
המטוס הרפואי שהטיס את רונאלדו לאיטליה/צילום מסך, מתוך "הסאן"

גם רונאלדו עצמו הגיב להאשמות של שר הספורט האיטלקי ואמר: "לא הפרתי נהלים. לא באתי במגע עם אף אחד, גם לא בטורינו".

כזכור, רונאלדו ספג ביקורות גם על התנהלותו אחרי שנדבק בקורונה והוא הואשם בכך שהוא "עושה תרגיל" שיאפשר לו לקצר את תקופת הבידוד בכך שהוא טס מפורטוגל לאיטליה כדי להיות מוכן בזמן למשחק המסקרן של יובנטוס בליגת האלופות מול ברצלונה.

עוד בוואלה!

"התרגיל" של רונאלדו הרים גבות בפורטוגל, פרננדו סנטוס: "ספק אם הבדיקה הייתה תקינה"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
נדבק בפורטוגל? רונאלדו/GettyImages

אמנם לא מדובר בהפרה רשמית של תנאי הבידוד, אבל מעבר הגבולות של רונאלדו בהחלט לא עבר בשקט. אין ספק שמדובר בפריבלגיה ששמורה לעשירים בלבד: רונאלדו טס לטורינו במטוס פרטי מיוחד עם ציוד רפואי תואם - מעין אמבולנס מוסק - שמופעל על ידי חברת תעופה מלוקסמבורג ועולה הון תועפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully