וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 85:82 לאולימפיאקוס משלשת ניצחון של ארון האריסון

הצהובים רשמו הפסד אכזרי ושלישי ברציפות ביורוליג, דווקא לאחר שלשה גדולה של סקוטי ווילבקין שקבעה שוויון. האורחת פתחה טוב, נקלעה לפיגור לאחר רבע שני חלש, וחזרה שוב - אך זה לא הספיק. רצף הניצחונות מול היוונים נקטע

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר מול שחקן אולימפיאקוס אוקטביוס אליס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים פתחו טוב, אך היוונים חזרו והפכו. בלייזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לא לפתיחת עונה כזו פיללו במכבי תל אביב. הצהובים הגיעו הערב (שישי) להיכל השלום והאחווה בפיראוס ונחלו הפסד שלישי ברציפות ביורוליג ואכזרי במיוחד, 85:82 מול אולימפיאקוס. הקבוצה של ספרופולוס פתחה טוב מאוד את המשחק, והוליכה 15:22 בתום הרבע הראשון, אך ואסיליס ספאנוליס הוותיק שעלה מספסל המארחת הוליך את הקבוצה לריצת 4:16 ברבע השני ועל הדרך הפך לשחקן שקלע הכי הרבה סלי שדה בהיסטוריה של המפעל.

מכבי תל אביב נקלעה כבר לפיגור דו ספרתי בתחילת הרבע השלישי, אך אות'לו האנטר, אלייז'ה בריאנט וכריס ג'ונס החזירו אותה למשחק וכפו משחק צמוד. עוז בלייזר ניפק הופעה טובה גם הוא בשורות הצהובים והשיב את היתרון בחזרה לאורחת לאחר קליעת עונשין מדוייקת שקבעה 71:72. היתרון החליף ידיים, כששלשה גדולה של ווילבקין אחרי ריבאונד התקפה של קלויארו קבעה 82:82, שבע שניות לסיום. כשהיה נראה שהמשחק הולך להארכה קלע ארון האריסון שלשה אדירה על הבאזר וקבע ניצחון לאולימפיאקוס, שקטעה רצף של ארבעה הפסדים מול האלופה הישראלית.

קלעו לאולימפיאקוס: חסן מרטין 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, סשה וזנקוב 14 ו-5 ריב', ארון האריסון 12, ואסיליס ספאנוליס 11, אוקטביוס אליס 8, גאורגיוס פרינטזיס (5 ריב') וקוסטס סלוקאס (6 אס') 6 כ"א, צ'רלס ג'נקינס 5, שאקיל מקיסיק 4.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 18, אותלו האנטר 15 ו-6 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 12, כריס ג'ונס 12, 6 אסיסטים ו-4 איבודים, עוז בלייזר 10, אנג'לו קלויארו 7, אנטה ז'יז'יץ' 4, טיילר דורסי 4. דרגאן בנדר (8 דקות) וסנדי כהן (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב עם הפסד שלישי ברציפות ביורוליג. ספרופולוס עם קלויארו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר שתיים וחצי דקות מהוססות, שתי הקבוצות נכנסו לעניינים. וזנקו ופפאניקולאו צלפו מעבר לקשת וקבעו יתרון מקומי של 4:8 לאחר שלוש וחצי דקות. סל של אלייז'ה בריאנט בתוספת לשתי שלשות של עוז בלייזר והצהובים השלימו ריצת 0:8 ועלו ל-8:12. אוקטוביוס אליס קטע ריצת 0:10 צהובה עם הטבעה לאחר אסיסט של פפאניקולאו. סל של טיילר דורסי על הבאזר סגר 15:22 צהוב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

חמש נקודות מהירות של היוונים בפתיחת הרבע קירבו אותם עד מינוס שתיים ממכבי תל אביב. חסן מרטין קבע 24:24 לאחר כדור חוזר בהתקפה שקטף מאות'לו האנטר. שלשה של ג'נקינס לאחר אסיסט של ספאנוליס החזירה את היתרון לאולימפיאקוס וגרמה לספרופולוס להזעיק פסק זמן. במהלך הרבע הפך הגארד הוותיק של היוונים לשחקן שקלע הכי הרבה סלי שדה בתולדות היורוליג. סל של ווילבקין ממש בסיום הרבע השני הורידה את הצהובים למחצית בפיגור 44:40.

שחקן אולימפיאקוס גיורגיוס פרינטזיס מול שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר. באדיבות אולימפיאקוס, אתר רשמי
היוונים ניצחו לאחר שלשת ניצחון ענקית. פרינטזיס מול האנטר/אתר רשמי, באדיבות אולימפיאקוס

רבע 3:

היוונים קלעו חמש נקודות מהירות וקבעו את הפרש השיא שלהם עד כה - 40:49. שלשה נוספת של וזנקוב הבולגרי קבעה כבר יתרון דו ספרתי ראשון במשחק, וזה 44:54 לאולימפיאקוס. ווילבקין וקלויארו חזרו טוב מפסק זמן של ספרופולוס והורידו את הפער עד מינוס ארבע. חסן מרטין המשיך לשלוט מתחת לסלים, אך הצהובים לא ויתרו ונשארו צמודים למארחת. שלשה של ג'ונס על הבאזר הורידה את הצהובים בפיגור 69:66 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

סקוטי ווילבקין קבע 71:71 בחדירה עד הטבעת לאחר שלוש דקות ברבע המכריע. קליעה מדוייקת מהקו של עוז בלייזר קבעה יתרון ראשון לצהובים מאז פתיחת הרבע השני - 71:72. הנדנדה המשיכה, וחדירה של ספאנוליס קבעה 74:75 למארחת, חמש דקות לסיום. היוונים נראו כמי שבדרך לנצח את המשחק לאחר החטאות של הצהובים, אך ריבאונד התקפה אדיר של אנג'לו קלויארו שמונה שניות לסיום סידר אסיסט לווילבקין שקבר שלשה גדולה שקבעה 82:82. היוונים נראו אבודים בהתקפה האחרונה, אך ניסיון שלשה משוגע של ארון האריסון צלח וקבע בסיום 82:85 לאולימפיאקוס, שקטעה רצף של ארבעה הפסדים מול הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully