וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת חיסורים בפריז סן ז'רמן, טוכל: "יכול להיות שיהיו לי רק 11 או 12 שחקנים"

איקרדי נפצע בברכו והצטרף לרשימת הנעדרים הארוכה, קן עשוי לערוך בכורה מול נים (ו', 22:00, ספורט 5 פלוס). המאמן: "פגרת הנבחרות עלתה לנו ביוקר"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

לא מעט צרות בפריז סן ז'רמן, חמישה ימים לפני המשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות, בפארק דה פראנס מול מנצ'סטר יונייטד. אלופת צרפת רוצה להשיג סוג של נקמה בשדים האדומים על ההפסד הביתי 3:1 וההדחה הכואבת בשמינית הגמר לפני יותר משנה וחצי, אבל כמו במחזורי הפתיחה של הליגה, צריכה להתמודד עם רשימת חיסורים ארוכה, אליה הצטרף היום (חמישי) גם מאורו איקרדי.

מאורו איקרדי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא ישחק במחזור הראשון בליגת האלופות. מאורו איקרדי/רויטרס

החלוץ הארגנטינאי סובל מפגיעה בברך ("אבל לא רצינית", לטענת מאמנו תומאס טוכל) ולכן לא יהיה בסגל למשחק הליגה מחר מול נים (22:00, ספורט 5 פלוס) או למפגש עם האנגלים ביום שלישי, אחרי שכבש צמד מול ריימס. בהיעדרו, מואיז קן עשוי לערוך מחר הופעת בכורה. "כן, הוא עשוי לשחק", אישר טוכל. "הוא הגיע מהנבחרת שלו וננסה להכניס אותו לעניינים". גם ראפיניה צפוי לקבל דקות ראשונות.

פרט לאיקרדי, פ.ס.ז' חסרה את מרקיניוס, חואן ברנאט, מרקו וראטי, תילו קהרר ויוליאן דראקסלר, את אנדר הררה שנמצא חיובי לקורונה ואת אנחל די מריה ולייבין קורזאבה המורחקים. דנילו פריירה הגיע לפריז, אבל רופאי המועדון הורו לא לשתפו באימונים כי היה בנבחרת פורטוגל בקרבת כריסטיאנו רונאלדו שנמצא חיובי לקורונה. הדבר נכון גם לגבי המגן קולין דאגבה, שהיה בנבחרת הצעירה של צרפת לצד מאתו גנדוזי שנדבק.

טוכל התייחס לכך ואמר: "עם הקורונה, כל פגרה בינלאומית מהווה סכנה גדולה. ראינו את זה עכשיו עם דנילו. שלושה משחקי נבחרות גם החזירו לנו שחקנים פצועים: מרקיניוס, וראטי ודראקסלר. זה עולה לנו ביוקר. יש זמן התאוששות קצר. אולי נצטרך להיות זהירים גם לגבי ניימאר וקיליאן אמבפה שחזרו מהנבחרות. יש אפשרות שיהיו לי רק 11, 12 או 13 שחקנים. יהיה כאב ראש מחר, אבל אנחנו רוצים לדחוף את הקבוצה לניצחון לפני המשחק מול מנצ'סטר יונייטד".

עוד בוואלה!

"התרגיל" של רונאלדו הרים גבות בפורטוגל, פרננדו סנטוס: "ספק אם הבדיקה הייתה תקינה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully