וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: התקדמות במו"מ עם מכבי חיפה בנוגע לירדן שועה

15.10.2020 / 18:25

משה חוגג שיפר את הצעתו על השחקן וכעת מצפה ממנו ומבני יהודה להתגמש. היו"ר אלי אוחנה במגזין בית"ריסט: "יש לי תחושה שנפתיע"

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

התקדמות נרשמה במשא ומתן בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה בנוגע לרכישת ירדן שועה כאשר משה חוגג שיפר את הצעתו לרכישת 60 אחוז מהכרטיס השייכים לחיפה תמורת כ-650 אלף יורו. כעת סלע המחלוקת הוא על 40 האחוזים השייכים לבני יהודה ולשחקן (30 לבני יהודה ו-10 לשחקן). בבית"ר מצפים מבני יהודה וגם מהשחקן לוותר על אחוזים מהכרטיס כדי להוציא את העסקה לפועל. משה חוגג מעוניין להחזיק בכ-75 אחוזים מהכרטיס לכל הפחות. השיחות כרגע נמשכות.

אחרי החזרה לאימונים, יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה התראיין היום (חמישי) למגזין השבועי החדש, המיועד לחברי מועדון בית"ריסט. "בית"ר הובילה את המאבק של הכדורגל וצריך לתת קרדיט גדול לבעלים משה חוגג על החזרת האימונים", אמר אוחנה. "חזרנו קצת מאוחר יותר ממה שחשבנו, אבל עצם זה שחזרנו והליגה בפתח, מראה שהמאבק היה מוצלח".

אוחנה התייחס גם לשחרורים האחרונים ואמר: "אני יודע שעשינו כמה צעדים לא פופולריים, כמו התרת חוזים ובקשה משחקנים לעבור לקבוצות אחרות בגלל המצב הכלכלי. יש מתווה של האוצר, שאסור לסטות ממנו, חייבים לעמוד בו כדי לקבל כספים שמגיעים לנו. אי אפשר שזה ייפול על בעלי הבית".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה. דני מרון
העסקה תצא לפועל? שועה/דני מרון
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
"אי אפשר שזה ייפול על בעלי הבית". אלי אוחנה עם משה חוגג/לילך וייס רוזנברג

היו"ר הבהיר בנוגע לסגל: "יש לנו קבוצה טובה, מאוזנת וחזקה, ואני מאמין שתהיה גם אטרקטיבית. יכול להיות שנצטרך לצרף עוד שחקן אחד או שניים. יש לי תחושה טובה שהעונה הזאת תהיה מפתיעה מבחינתנו".

על הקהל אמר: "אני מקבל מאות שיחות מאוהדים שהכדורגל חסר להם מאוד, כמו שחסר להם לצחצח שיניים בבוקר. זה יכול להשכיח לאנשים את הצרות ונותן כמה שעות לברוח. אני מקווה שבקרוב הליגה תחזור. פרויקט בית"ריסט מהווה תעודת אמון של הקהל שלנו במועדון. מי שהצטרף לא עשה את זה מטעמי הנחות, אלא כי הם אוהבים את הקבוצה והמועדון. הכסף הזה יהפוך את בית"ר לטובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully