וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה הוגשה לבית הדין לעבודה: מנעו קיצוץ בשכר שחקני הפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 15.10.2020 / 21:13

ההסתדרות וארגון השחקנים עתרו לאחר הוצאת השחקנים לחל"ת. "אין בדעת המשיבה לעמוד במחוייבויותיה". מאור בוזגלו ישוב להתאמן בקבוצה

אוהדי הפועל תל אביב מוחים מחוץ למתחם חודורוב/אתר אוהדי הפועל תל אביב

ההסתדרות וארגון השחקנים והשחקניות הגישו היום (חמישי) עתירה לבית הדין לעבודה כדי למנוע קיצוץ בשכרם של שחקני הפועל ת"א לחודש ספטמבר, לשחרר כספים (באמצעות הרשות לבקרת תקציבים) לתשלום הפרשי השכר להם זכאים השחקנים ולבטל את החלטת המועדון להוציאם לחל"ת באופן רטרואקטיבי.

"בכל התקופה נדרשו השחקנים לעבוד, להתאמן, לדווח על האימונים ואת חלקם לבצע בזום, תוך הבהרה כי מי שלא יבצע את הוראות המעסיק ייקנס", נכתב בתביעה. "אין בדעת המשיבה (הפועל תל אביב) לעמוד במחוייבויותיה לשחקנים, וזאת למרות קיומה של עבודה, קיומו של חוזה מחייב עם הפחתות שכר ניכרות לאורך המגיפה, היעדר אפשרות לקבל דמי אבטלה בהודעה בדיעבד וכמובן - היעדר הסכמה למהלך מפר זה בקיומו של חוזה העסקה לתקופה קצובה".

מאור בוזגלו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
ישמור על כושר בחודורוב. בוזגלו/דני מרון

מאור בוזגלו יחזור לאימוני הפועל תל אביב בתחילת השבוע הבא, אם כי לאדומים אין כל כוונה להחזיר אותו לסגל בשלב הזה. הקשר הוותיק מנהל הליך בוררות נגד הפועל תל אביב, אחרי שתבע מהמועדון 2 מיליון שקל בעקבות ההודעה על ביטול חוזהו. הבורר עמיאל תגר קבע שבוזגלו יחזור לאימונים באופן מיידי וישוב לפעילות בזמן שההליך המשפטי נמשך.

בהודעה משותפת של המועדון והשחקן נכתב: "במסגרת הסדר דיוני זמני בתביעת הבוררות שהגיש השחקן מאור בוזגלו כנגד המועדון, סוכם כי מאור ישוב לאימוני הקבוצה החל מיום ראשון הקרוב".

לפני כמה חודשים בוזגלו קיבל הודעה חד צדדית שחוזהו מבוטל, כאשר בהפועל תל אביב טענו שהוא לא דיווח על פציעה ממנה הוא סובל והסבירו שבחוזהו סעיף שמאפשר לבטל את ההסכם במקרה של פציעה חוזרת. לפני הביטול, לבוזגלו היה חוזה גם לעונה הנוכחית, במסגרתו היה אמור להרוויח כ-180 אלף יורו.

כך או אחרת, הקשר כאמור חוזר לאימונים בגלל שכך הורה הבורר ולא מכיוון שבקבוצה מתכננים להחזיר אותו לסגל. בהפועל תל אביב ממשיכים לחפש חלוץ, כשההעדפה היא לשלומי אזולאי ששוחרר מבית"ר ירושלים. אם במתחם חודורוב לא יצליחו לממן את חזרתו של אזולאי לקדנציה שנייה, כנראה שיתבצע ניסיון להחתים את גיל יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully