וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: זלאטן כיכב עם צמד, מילאן המושלמת ניצחה 1:2 את אינטר בדרבי

עודכן לאחרונה: 17.10.2020 / 23:42

לראשונה מאז 1995/96, הרוסונרי עם פתיחת עונה של ארבעה ניצחונות. רק 1:1 ליובנטוס מול קרוטונה. 1:4 לנאפולי על אטאלנטה

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

על רקע העלייה בתחלואה במדינה והעונש שספגה נאפולי, הליגה האיטלקית חזרה היום (שבת) עם ארבעה משחקים בהשתתפות הנציגות בליגת האלופות. נאפולי פתחה את המחזור עם 1:4 מלהיב על אטאלנטה, וכך מילאן נשארה המושלמת היחידה ובודדה בפסגה אחרי 1:2 יוקרתי על אינטר בדרבי דלה מדונינה. בהמשך יובנטוס אכזבה עם 1:1 מול קרוטונה. סמפדוריה הביסה 0:3 את לאציו.

שחקני מילאן חוגגים עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
קטע למילאן את רצף ההפסדים בדרבי. זלאטן איברהימוביץ' חוגג עם החברים/רויטרס

אינטר - מילאן 2:1

לראשונה מאז ימי פאביו קאפלו, וליתר דיוק עונת 1995/96, מילאן פותחת עונה עם ארבעה ניצחונות. ואיזה כיף מבחינת הרוסונרי כשזה קורה על חשבון היריבה המושבעת ועם הניצחון ה-1,400 בסרייה A. כל ארבעת מפגשי הדרבי הקודמים הסתיימו בניצחונות של אינטר, שרצתה לקבוע את הרצף הכי טוב מאז חמשת הניצחונות על מילאן בין 1979 ל-1983, אבל לרוסונרי היה הפעם את זלאטן איברהימוביץ'.

השבדי בן ה-39 התאושש מהקורונה וסיפק צמד מהיר בדקות 13 (בריבאונד אחרי שסמיר הנדנוביץ' הדף את הפנדל שלו) ו-16 מול האקסית שלו. רומלו לוקאקו הצליח לצמק בדקה ה-29 ואינטר הגבירה את הלחץ במחצית השנייה, אבל לא הצליחה להימנע מהפסד ראשון העונה ולקלקל ליריבתה את המאזן המושלם, אחרי החמצות גדולות של לוקאקו בתוספת הזמן. מילאן בודדה בפסגה, עם ניצחון ראשון כאורחת בדרבי מאז 2010 ועם רצף הכיבושים הכי טוב שלה מאז 1973 (24 משחקי ליגה רצופים עם שער, לעומת 29 אז).

עוד בוואלה!

"התרגיל" של רונאלדו הרים גבות בפורטוגל, פרננדו סנטוס: "ספק אם הבדיקה הייתה תקינה"

לכתבה המלאה
רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
החמצות גדולות בסיום. רומלו לוקאקו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: גול! זלאטן קיבל כדור ברחבה וניסה להשתחרר מקולארוב שבעט ברגלו. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ונותר בהחלטתו למרות טענות שחקני אינטר לנבדל. הנדנוביץ' הדף את הפנדל של זלאטן, אבל השבדי הגיע לריבאונד והרשית מקרוב. 0:1 למילאן.

דקה 16: השני של זלאטן. רפאל לאאו העביר כדור רוחב מדוד מצד שמאל והשבדי בן ה-39 המשיך בנגיעה אל הרשת. 0:2 מדהים למילאן.

דקה 29: גול! התקפה יפה של אינטר מצד שמאל הסתיימה עם כדור רוחב של פרישיץ', אותו לוקאקו המשיך פנימה מקרוב. אינטר צימקה ל-2:1.

דקה 57: לאאו כמעט כבש את השלישי של מילאן אחרי מהלך אישי יפה, אבל הבעיטה שלו חמקה ליד הקורה.

דקה 60: זה היה חייב להיות השוויון של אינטר. וידאל מצא בכדור חכם את חכימי לבדו בצד ימין, אבל נגיחת הזינוק של המגן החטיאה במעט את המסגרת.

דקה 75: השופט כבר הצביע על הנקודה הלבנה בטענה לעבירה של דונארומה על לוקאקו שהכניס את רגלו מתחת לגופו של השוער. לאחר בדיקת VAR המהלך נפסל בגלל נבדל, אם כי הכדור הגיע לבלגי מקיאר.

דקה 90+3: אלכסיס המחליף הקפיץ לתוך הרחבה לעבר לוקאקו, שבעט רע והחוצה תחת הלחץ של הרננדז.

דקה 90+6: לוקאקו קיבל כדור בתיבת החמש, עם הגב אל השער, וניסה להפתיע עם עקב בין דבוקת השחקנים. דונארומה עצר והשריקה הגיעה. ניצחון גדול למילאן.

פדריקו ברנרדסקי שחקן יובנטוס מול ולדימיר גולמיץ שחקן קרוטונה. רויטרס
ברנרדסקי ויובנטוס שמטו שתי נקודות במקום בלתי צפוי/רויטרס

קרוטונה - יובנטוס 1:1

הקבוצה של אנדראה פירלו נאלצה להסתדר ללא מספר שחקנים כשהבולט שבהם הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו שנמצא חיובי לקורונה במהלך המשחקים שלו עם נבחרת פורטוגל. יובנטוס ממש לא הרשימה וסיימה בתיקו מול העולה החדשה, שהשיגה את הנקודה הראשונה שלה העונה.

קרוטונה כבשה ראשונה בדקה ה-12 כשסימי בעט פנדל מדויק אחרי שלאונרדו בונוצ'י ביצע עבירה ברחבה. האלופה השוותה בדקה ה-21 מרגליו של אלברו מוראטה, שהמשיך מקרוב אחרי מסירת רוחב יפה של פדריקו קייזה וזה 1:1. חבל מאוד שקייזה לא הצליח לשמור על העצבים שלו והורחק באדום ישיר בדקה ה-60 אחרי שדרך בצורה מכוערת על שחקן יריב. מוראטה כבש שער נוסף בדקה ה-76, אבל הוא נפסל כיוון שהחלוץ הספרדי היה בנבדל.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי עם חולצה הקוראת לעצור את האלימות המשטרתית בניגריה. רויטרס
הצגה גדולה, ומסר פוליטי. אוסימן חוגג וקורא להפסקת האלימות המשטרתית בניגריה/רויטרס

נאפולי - אטאלנטה 1:4

אחרי ההפסד הטכני והפחתת הנקודה עקב אי ההתייצבות למשחק מול יובנטוס, הפרטנופי הוציאו עצבים על היריבה החמה באיטליה, עם הצגה מרשימה. הבליץ החל בדקה ה-23, ו-20 דקות לאחר מכן הקבוצה של גאטוזו כבר הובילה 0:4. הירווינג לוסאנו כבש צמד מצוין (23 ו-27), מתאו פוליטאנו הוסיף את השלישי בדקה ה-30, ובדקה ה-42 גם ויקטור אוסימן לקח חלק בחגיגה, וחגג את שערו עם מסר נגד האלימות המשטרתית בניגריה. אטאלנטה שכבשה 13 מחזורים בשערים הראשונים, הסתפקה בפעם בשער מצמק חסר משמעות של הרכש הטרי סם לאמרס (69), ואיבדה את המאזן המושלם.

תומאסו אאוגלו שחקן סמפדוריה (מימין). Marco Rosi, GettyImages
כבש ובישל בחגיגה של סמפדוריה. תומאסו אאוגלו, מימין/GettyImages, Marco Rosi

סמפדוריה - לאציו 0:3

לא כך קיווה סימונה אינזאגי להגיע למשחק החזרה של לאציו לליגת האלופות. הביאנקוצ'לסטי הסתדרו בשנים האחרונים עם סמפדוריה (שבעה ניצחונות ותיקו מאז ההפסד הקודם באפריל 2016) אבל הפעם, בלי צ'ירו אימובילה המורחק, התוצאה הייתה שונה לגמרי. פאביו קוואליארלה הבלתי נגמר נגח לרשת בדקה ה-32 אחרי הרמה של המגן תומאסו אאוגלו, שכבש את השני בבעיטת פאלש בדקה ה-41 וחגג שער בכורה בסרייה A. מיקל דאמסגור הדני בן ה-20 ניצל טעות בהגנה וחתם בדקה ה-74 עם שער בכורה משלו. הפסד שני ללאציו שנותרה עם ארבע נקודות, סמפ עם ניצחון שני רצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully