וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר לג'ורדן: לברון תיעד את עצמו צופה ב"ריקוד האחרון" ו"עושה שיעורי בית"

ביום שאחרי האליפות, קינג ג'יימס קורץ להוד אווירותו ומקדיש פוסט נרגש לקובי בריאנט: "מקווה שעשיתי אותך גאה". רונדו יעזוב את הלייקרס?

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות/מתוך האינסטגרם של ג'יי אר סמית

כמדי שנה, גם הפעם לברון ג'יימס מנצל את סיום העונה כדי להציף את הרשתות החברתיות במסרים שונים ומשונים. לברון, שהעיד שהוא מתנתק לחלוטין מהרשתות החברתיות בזמן הפלייאוף, קיבל הפעם סיבה טובה לחזור לפעילות בטוויטר ובאינסטגרם, אחרי שזכה באליפות רביעית בקריירה.

אבל כוכב הלייקרס לא מנצל את ההפוגה כדי להוריד רגל מהגז. הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא העלה לאינסטגרם תמונה שלו צופה ב"הריקוד האחרון", סדרת הדוקו המדוברת על מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס המיתולוגית, והוסיף את הכיתוב "חוזר לעשות את שיעורי הבית שלי". מדובר בקריצה ברורה לג'ורדן, האיש שמתחרה איתו על תואר הכדורסלן הגדול בכל הזמנים, ומי ששוב עלה לכותרות לאחרונה אחרי האליפות של לברון, שכביכול הפכה את הקרב בין השניים לעוד יותר צמוד.

בכלל, נראה שג'ורדן, אותו הגדיר לברון בעבר כ"רוח שאני מנסה לרדוף אחריה", מלמד את קינג ג'יימס כמה שיעורים מבלי שידע בכלל. כזכור, ג'ורדן אישר להפיק את הסדרה בתגובה לאליפות הקודמת של לברון עם קליבלנד, והחומרים ראו אור הנה בזמן הפגרה של ה-NBA. לברון, כך נראה, עשה בהם שימוש למטרותיו האישיות.

"צפיתי ב'ריקוד האחרון' עם לברון, ואני יכול להעיד שהוא מעריץ עצום של ג'ורדן", סיפר אמש שחקן הלייקרס ג'ארד דאדלי. "כולנו יודעים את זה. כולנו גדלנו עליו, ולכן צפינו בסדרה מדי יום חמישי. אני יכול לומר שהכבוד שלברון רוחש לג'ורדן בלתי ניתן להשוואה".

דאדלי סיפר שמעולם לא שמע או ראה את לברון טוען שהוא גדול מג'ורדן (למרות שג'יימס הצהיר בעבר ש"אני מרגיש שאני השחקן הגדול בכל הזמנים, שאין לי יותר מה להוכיח"). "בכל פעם שמייקל עלה לדיון ולברון היה בסביבה, הוא נתן לו כבוד מקסימלי. הוא אמר, 'MJ היה ילד רע'. הוא מנסה לראות איתו עין בעין".

בנוסף, לברון העביר מסר לשחקן אגדי אחר, קובי בריאנט. הכוכב המנוח, שמותו הפך לאחד המניעים שעזרו ללייקרס להמשיך כל הדרך לאליפות, קיבל מג'יימס הקדשה עם פוסט אינסטגרם נרגש. "מקווה שעשיתי אותך גאה אחי!", כתב לברון, לצד סדרה של תמונות עם הגופייה מספר 24 אותה לבש בריאנט. "אני אוהב אותך ומתגעגע אליך, אלוף".

עוד בוואלה!

הדיון נפתח מחדש? "לברון ג'יימס בדרך להיות הגדול בכל הזמנים"

לכתבה המלאה

ובינתיים בלייקרס, עוסקים גם בסגל לעונה הבאה. מלבד אנתוני דייויס שמחזיק באופציית יציאה מהחוזה הקיץ, גם רייג'ון רונדו מטריד את הקבוצה. לרכז הוותיק שפרח בגמר והצטיין בפלייאוף, יש כמו דייויס אפשרות יציאה מהחוזה. לפי הכתב הוותיק כריס שרידן, רונדו מתכוון לנצל את הסעיף בחוזהו כדי לבדוק את האפשרויות שעומדות בפניו כשחקן חופשי. ייתכן שיישאר בלייקרס בסופו של דבר, אם יציעו לו חוזה משודרג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully