וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: ברצלונה שוב מבקשת משחקניה קיצוץ במשכורות

סגנית האלופה הספרדית דורשת קיצוץ של 30 אחוז, כרגע יש חוסר הסכמה. צ'יבוטה ופוניני נדבקו, בוטל משחק ידידות של אנגליה

צפו בתקציר ה-1:2 של ארגנטינה בבוליביה/ספורט 1

משבר הקורונה משפיע על כל הקבוצות בעולם - מהקטנות ביותר ועד הגדולות ביותר. לפי התקשורת הספרדית, ברצלונה מנהלת בימים האחרונים מגעים עם כלל אנשי המועדון, כולל השחקנים, על קיצוץ של 30 אחוז בשכר. בינתיים מתקשים בקבוצה להגיע לסיכום, כשעל פי "אס", "השחקנים, שמהווים כמעט 70 אחוז מתקציב המועדון עם המשכורות שלהם, לא מוכנים לקבל את מתווה הקיצוץ הנוכחי". בברצלונה מקווים להגיע לסיכום עד אמצע השבוע הבא.

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
החלטה אמורה להתקבל עד השבוע הבא/רויטרס

לפי התקשורת הבולגית, שחקן לודוגורץ מאוויס צ'יבוטה נמצא חיובי לקורונה במהלך מחנה האימונים של נבחרת קונגו, ועל כן יחמיץ את משחק הליגה האירופית מול אנטוורפן בשבוע הבא.

עוד בוואלה!

זניט נענשה בשני הפסדים טכניים, שאראס: "צריך לקבל החלטות"

לכתבה המלאה
seperator

באיטליה מחכים להכרעה בנוגע לגורל המשחק בין יובנטוס ונאפולי, שאמור היה להתקיים ב-4 באוקטובר אך נדחה בשל התפרצות קורונה בגנואה - יריבת נאפולי במחזור שלפני כן. הגברת הזקנה הופיעה להתמודדות ודרשה ניצחון טכני, מה שעשוי לקרות. "אני מצפה להחלטה שקולה", אמר שר הספורט של איטליה וינצ'נזו ספדאפורה. אם השופט שעוסק בתיק יחליט על דחיה ולא על הפסד טכני, ייתכן שקבוצות נוספות ישתמשו בתקדים הזה בהמשך העונה.

seperator

נבחרת ניו זילנד הודיעה שלא תופיעה למשחק הידידות מול נבחרת אנגליה באצטדיון וומבלי, שאמור היה להיערך ב-12 בנובמבר. "מספר שחקנים יזדקקו לבידוד, מה שיפריע מאוד לליגה המקומית", הסבירו בהתאחדות. גם משחקי הידידות מול עומאן ובחריין, שנקבעו למרץ 2021, בוטלו.

פאביו פוניני טניסאי איטלקי. AP
רק בריאות. פוניני/AP

נדבק נוסף בסבב הטניס: פאביו פוניני האיטלקי, המדורג 16 בעולם, שהתוודע לתוצאות ונאלץ לפרוש מטורניר ה-ATP שנערך בסרדיניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully