וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד צריכה לחשוש? מנצ'סטר יונייטד זוממת על אדוארדו קמאבינגה

לפי "אס", השדים האדומים ינסו לבצע מחטף על ילד הפלא. הבלאנקוס ממשיכים לחזר אחר הולאנד, גם ריינה בן ה-17 על הכוונת

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

השמועות על מעבר אפשרי של אדוארדו קמאבינגה לריאל מדריד נמשכות כבר שנה, אולם בספרד טוענים כעת כי מי שעלולה לקלקל את החגיגה היא דווקא מנצ'סטר יונייטד. לפני מספר חודשים דווח כי ילד הפלא הצרפתי היה אמור להצטרף לבלאנקוס אם לא מגפת הקורונה, שאולי פתחה מחדש את המירוץ אחריו.

לפי "אס", השדים האדומים רוצים לרכוש בקיץ הבא את שחקן נבחרת צרפת בן ה-17 ולהפוך אותו ליורש של פול פוגבה במרכז השדה. "מבחינת ריאל מדובר בעסקה מסובכת, בגלל שהם רוצים גם את קיליאן אמבפה בקיץ הבא", נכתב. "הכל תלוי בכמה כסף הם יפסידו העונה. בעונה שעברה הם הפסידו 150 מיליון יורו. המפתח הוא מתי ניתן יהיה להחזיר את הצופים לאיצטדיונים".

חוזהו של ילד הפלא של ראן יסתיים ב-2022 ולאחרונה כבר דחה הצעה להאריך אותו, מתוך רצון לעבור לקבוצה גדולה יותר. גם פריז סן ז'רמן ויובנטוס הביעו בו עניין.

שחקן נבחרת צרפת אדוארדו קמאבינגה. GettyImages
על הכוונת של כל הגדולות. קמאבינגה/GettyImages

ארלינג הולאנד אמנם לא יהיה ביורו הקרוב, אבל גם ללא אליפות אירופה הוא ממשיך להיות אחד החלוצים החמים ביבשת. שלשום (ראשון) הפציץ שלושער במדי נבחרת נורבגיה מול רומניה, והראה פעם נוספת כמה מסוכן הוא - אף שהוא בסך הכל בן 20.

כל זה לא נעלם מעיניה של ריאל מדריד. "חלוץ מספר 9 זו אחת המטרות של ריאל", נכתב הבוקר ב"מארקה". "בנזמה זקוק לשחקן שיכול להיות השותף שלו והמחליף שלו בעתיד, משהו שלוקה יוביץ' ומריאנו כנראה לא מסוגלים לעשות. שמו של הולאנד תפס תאוצה, בעיקר אחרי פתיחת העונה שלו".

מטרת הרכש המובילה של אלופת ספרד ממשיכה להיות קיליאן אמבפה, אולם לכולם ברור שרכישה שלו מפריז סן ז'רמן תהיה מסובכת יותר מרכישה של הולאנד מבורוסיה דורטמונד. "לכל אחד מהם יש סגנון שונה", נכתב ב"מארקה". "להולאנד יש סעיף שחרור בן 75 מיליון יורו לקבוצות מסוימות, אבל ריאל לעולם לא תשתמש בו, בשל מערכת היחסים הטובה עם דורטמונד - הקבוצה אליה העבירה את אשרף חכימי וריינייר".

על אף מערכת היחסים הזו, בשלב מסוים הקבוצה של זינדין זידאן ככל הנראה כן תגשש אצל החלוץ האימתני: "יש קשר תכוף בין הצדדים ובברנבאו יהיו מודעים לכל תזוזה של השחקן, מה שיעניק להם יתרון". עוד נטען כי הבלאנקוס ינסו לצרף ילד פלא נוסף של דורטמונד - ג'יו ריינה, האמריקאי בן ה-17.

עוד בוואלה!

"ליאונל מסי הוא זה שזכה בתארים, לא פפ גווארדיולה"

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חיזק את המועמדות שלו בפתיחת העונה. הולאנד/רויטרס

כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר פול סקולס הילל גם כן את הסקורר הנורבגי, וקיווה לראות אותו נוחת באולד טראפורד: "הוא סנסציוני. אני חושב שבקרוב הוא יגיע לרמות של מסי ורונאלדו. בגלל זה הרגשתי שג'יידון סאנצ'ו הוא לא האיש הנכון למנצ'סטר יונייטד, כי כבר יש לנו שלושה שחקנים כאלה. לא חשבתי שנכון יהיה להוציא עליו 100 מיליון ליש"ט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully