וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאונל מסי הוא זה שזכה בתארים, לא פפ גווארדיולה"

פליקס מגאת ביקר את השיטה של מנג'ר סיטי: "היא מונעת הצלחות, להחזיק בכדור זה משעמם". פויול: "מקווה שמסי יישאר עוד הרבה שנים"

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

מאז עזב פפ גווארדיולה את ברצלונה הגדולה, לא הצליח אחד המאמנים הגדולים בכל הזמנים לזכות בליגת האלופות. הסיבה, לפחות לפי פליקס מגאת, היא די פשוטה: כבר אין לו את ליאונל מסי לצידו.

"השיטה של ברצלונה עבדה אך ורק בזכות מסי, שיכול היה להכריע משחק משום מקום", אמר המאמן הגרמני הוותיק. "הוא זה שזכה בתארים ולא פפ. ללא מסי, לשיטה הזו לא היה סיכוי לעבוד עבור גווארדיולה, אחרת הוא היה זוכה בליגת האלופות גם עם באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי לפני זמן רב".

מגאת, שאימן לאחרונה בליגה הסינית לפני כשלוש שנים, הוסיף ואמר: "הטיקי-טאקה עובדת רק אם יש לך שחקנים שעדיפים על היריבים מבחינה טכנית. מבחינת הצופה, להחזיק בכדור זה משעמם וקבוצת צמרת לא צריכה לשחק ככה. לדעתי פפ לעתים הולך לאיבוד בניסיון לנצח משחקים מבעוד מועד. הטקטיקה הזו שלו הולכת לכיוונים לא נכונים ומונעת הצלחות".

פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי. AP
רק אחד אחראי להצלחות? מסי ופפ/AP

ואם במסי עסקינן, הרי שקרלס פויול התייחס לקיץ הסוער שעבר על הפרעוש, וגם לשמועות על עזיבה אפשרית את ברצלונה בתום העונה הקרובה: "כמו כל אוהד לא רציתי שליאו יעזוב. בסופו של דבר הוא החליט להישאר ויש לו מוטיבציה, הוא רוצה לנצח פה ואנחנו מקווים שיישאר עוד הרבה שנים. הוא נכס עצום ללה ליגה".

גם סרג'יו בוסקטס התייחס היום למצבה של ברצלונה ואמר: "השנה שעברה לא היתה הטובה ביותר שלנו, אבל כדורגל הוא ספורט קבוצתי, ואם לא תצליח מבחינה קבוצתית, לא תצליח גם מבחינה אישית. הדברים השתנו ואני מקווה שכעת המצב ישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully