וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם מלגלגים על הטעות של אופיר מרציאנו: "שער מקומדיה, פאדיחה ישראלית"

בברזיל תהו "מה זה הגול הזה?", באנגליה נדהמו מ"הבלגן בהגנה של ישראל", בסקוטלנד צחקו אבל גם ידעו להזכיר: "מרציאנו כבר הוכיח שהוא אחד השוערים הטובים במדינה"

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

המשחק השולי של נבחרת ישראל הצליח לגרור כותרות ברחבי הרשת ובעולם הספורט, ולא בגלל ההפסד 2:1 לצ'כיה בליגת האומות, אלא בגלל השער העצמי שספגה הנבחרת, כשהשוער אופיר מרציאנו לא הצליח להשתלט על מסירה פשוטה של ג'ואל אבו חנא (שערך הופעת בכורה במדים הלאומיים) וספג שער מאכזב מאוד בדקה ה-14 אחרי שהכדור חמק מתחת לרגל שלו וגרם לשער לא אופייני.

באתר הברזילאי הפופולרי "Esporte Interativo" נכתב "מה זה הגול הזה?.... מרציאנו לא הצליח להשתלט על המסירה, בלגן בהגנה של ישראל סידר לצ'כיה גול". ב"סקיי ספורטס" הבריטי כינו את השער "הפאדיחה של השוער הישראלי".

עוד בוואלה!

תנו להם גב: נבחרת ישראל בדרך הנכונה, ואין סיבה להתאכזב ממנה

לכתבה המלאה

בסקוטלנד, שם מרציאנו משחק בשורות היברניאן, כינו את הגול כ"שער מקומדיה", וב"edinburghnews" נכתב: "השוער ירצה לשכוח את המשחק הזה אחרי שאיפשר למסירה פשוטה לחלוף על פניו ולעבור את הרגל שלו בדרך לשער... הוא ניסה להציל את המצב, אבל הכדור כבר עבר את הקו... זו תקופה לא שמחה במיוחד לשוער הישראלי: בשבוע שעבר מרציאנו שיחק מול סקוטלנד, וראה את הפנדל של ג'ון מקגין חומק לו מתחת לבטן בבעיטות ההכרעה מ-11 מטר, שבהן סקוטלנד ניצחה".

ובישראל - גם הבן של ראש הממשלה הגיב

עם זאת כן ציינו בסקוטלנד ש"השוער הישראלי היה בכושר מצוין בקבוצה של ג'ק רוס, כשרשם לאחרונה מספר הצלות גדולות והוכיח שכרגע הוא אחד השוערים הטובים במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully