וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלייז'ה בריאנט לפני צסק"א: "קיבלנו החלטה לשחק בזמן הקורונה, ונעמוד בה"

8.10.2020 / 7:49

מכבי תל אביב תשחק לראשונה מזה זמן רב לעיני קהל במוסקבה (20:00, ספורט 5), הגארד לא מוטרד מההתפרצות אצל היריבה. המטרה: "לעבוד" בשביל ז'יז'יץ'. וגם: הדילמה של שמעון מזרחי

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך הערב (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יתארחו במוסקבה אצל צסק"א במסגרת המחזור השני. הצהובים מגיעים למשחק אחרי ניצחון במשחק הפתיחה נגד אלבה ברלין, בעוד יריבתם הפסידה במחזור הראשון לברצלונה בחוץ. בניגוד למשחק הראשון של הצהובים, במוסקבה מאושרת כניסת קהל בכמות מוגבלת, כשייתכן שיותר מ-2,000 צופים יורשו להיכנס למגה-ספורט ארינה.

מכבי תל אביב הגיעה למוסקבה אתמול בלילה בטיסה ישירה מישראל עליה היו רק אנשי הקבוצה, והבוקר היא תערוך אימון קליעות לקראת המשחק. הצהובים לא יבואו במגע עם אנשי צסק"א עד המשחק, בין היתר בשל העובדה כי בקבוצה נמצאו שלושה שחקנים חיוביים לקורונה בשבוע שעבר. בסבב הבדיקות שנערך לקבוצה הרוסית השבוע לא נמצאו שחקנים נוספים חיוביים, והדבר הוריד במעט את רף הלחץ במחנה הצהוב, אך לא לחלוטין.

מכבי יצאה למוסקבה עם הצוות ההכרחי למשחק, אך ללא חלק מהאנשים שמלווים את הקבוצה בדרך כלל. מי שלא יצא הוא היו"ר שמעון מזרחי, שלדברי אנשי המועדון מפספס משחק ראשון במפעלים האירופאיים מזה 52 שנים. מזרחי, שנמצא בקבוצת סיכון בשל גילו, התלבט ארוכות האם לצאת למשחק או לא, והחליט בשעות הבוקר להישאר בישראל ולא לסכן את עצמו.

עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. דני מרון
מפסיד משחק חוץ ראשון אחרי 52 שנה. שמעון מזרחי/דני מרון

"זה רק ערב אחד. משחקים, ומיד טסים עם המטוס שלנו.אנחנו שומרים על עצמנו", אמר אתמול טיילר דורסי והתייחס גם למצב המנטלי לקראת המשחק. "שיחקנו ככה במהלך חודשיים בליגה, כבר התרגלנו לזה". אלייז'ה בריאנט הוסיף: "קיבלנו החלטה לשחק במהלך הקורונה וכשאנחנו כאן אנחנו נתרכז בלשחק כדורסל. כל השאר לא חשוב".

בריאנט הוסיף על העובדה שישחק לראשונה מזה זמן רב מול קהל: "אני מתרגש. זה עדיף על לשחק מול אולם ריק, ואני שמח לשחק את המשחק הזה. עבר זמן מאז ששיחקנו בחוץ ביורוליג".

בצד המקצועי, ינסו במכבי תל אביב להראות יותר חיבור בין השחקנים, כשבין היתר המטרה תהיה להכניס את אנטה ז'יז'יץ' לעניינים. "לא היה לנו קדם עונה יותר מדי טוב, אבל זה יבוא עם הזמן. אנחנו מרגישים מאוד מחוברים", אמר בריאנט ודורסי הוסיף: "יש לנו יותר אימונים מבדרך כלל במהלך העונה, אז זה עוזר לנו לעבוד על הכימיה. אנחנו נלך ונשתפר בכל משחק. המשחק הזה לא ישנה הרבה, אבל אנחנו רוצים לנצח תמיד".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: שמעון מזרחי לא נסע למוסקבה בשל חשש מקורונה. צסק"א: אין נדבקים חדשים

לכתבה המלאה
אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב מול מייק ג'יימס שחקן צסק"א מוסקבה. דני מרון
שם את החשש מהקורונה בצד. אלייז'ה בריאנט מול מייק ג'יימס בעונה שעברה/דני מרון

אנחת רווחה גדולה מאוד נרשמה אתמול בבוקר במוסקבה אחרי שנודע לראשי צסק"א כי כל שחקני הקבוצה ואנשי הצוות הבכירים יצאו שליליים ויוכלו לעמוד לרשותו של דימיטריס איטודיס. "אנחנו עוד בתהליך להפוך לקבוצה אמיתית", אמר המאמן היווני, "יש לנו מכשולים כי אנחנו עוד לא בסגל מלא ויש שלושה שחקנים מושבתים. זה לא עוזר לנו, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ. מכבי היא קבוצה שתמיד נלחמת עד הסוף, יש לה סגל גדול, היא מאוד מאומנת ומשחקת ברמה גבוהה".

גם הסווינגמן דארון היליארד הצטרף למחמאות: "מכבי קבוצה נהדרת, יש לה צוות אימון מצוין ושחקנים מנוסים וטובים. זה הולך להיות משחק מהנה, מקווה שיהיה מספיק קהל כדי לעודד ולדחוף אותנו כי סוף סוף אנחנו חוזרים לאולם הביתי שלנו. מקווה שנצא עם הניצחון".

הפרק החדש של FASTBREAK באפליקציית מכבי תל אביב

צסק"א השלימה הקיץ שתי החתמות משמעותיות כשצירפה את ניקולה מילוטינוב (שכאמור מושבת ולא יהיה חלק מהמשחק) וטוקו שנגליה. הפורוורד הגאורגי קלע 15 נקודות בהפסד לברצלונה בשבוע שעבר. בנוסף קיבל המאמן דימיטריס איטודיס את וויל קלייברן בחזרה אחרי שבעונה שעברה נפצע בשלב מוקדם וגמר את העונה.

מי שממשיך להיות השחקן המשמעותי של הקבוצה הוא הגארד האמריקאי מייק ג'יימס, שאשתקד קלע 21.1 נקודות למשחק ביורוליג. דארון היליארד, דניאל האקט ויוהאנס פויגטמן משלימים את הסגל הזר, כשבין השחקנים המקומיים בולטים הפורוורדים ג'ואל בולומבוי וניקיטה קורבאנוב, והגארד איבן אוחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • א'וניל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully