וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרייטינג של סדרת הגמר בין מיאמי ללייקרס שובר שיאי צפייה שליליים

טראמפ צדק: גמר 2020 מציג את הנתונים הנמוכים אי פעם, אבל לא בגלל המעורבות הפוליטית. אז למה? כי אין קהל, מיאמי לא מושכת, וברקע יש פוטבול

לברון ג'יימס רוקד בגמר ה-NBA/חשבון הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

הרייטינג של גמר ה-NBA השנה בין לוס אנג'לס לייקרס למיאמי היט שובר שיאי צפייה שליליים בארה"ב. על פניו הסיבות ברורות: האווירה בבועה באורלנדו היא די מדכדכת, מיאמי לא נחשבת לשוק גדול במיוחד או עם כוכבים מושכים, גמר ה-NBA משוחק במקביל לעונת הפוטבול (בדרך כלל הוא מתרחש בחודש יוני, כשעונת הפוטבול בפגרה), כשהשנה נערכים במקביל לכדורסל גם משחקים מכירים בהוקי ובפלייאוף הבייסבול. ועדיין - שלושת משחקי הגמר בין מיאמי ללייקרס הם שלושת משחקי הגמר הכי פחות נצפים אי פעם.

כך למשל משחק מספר 3 משך רייטינג של 3.1 נקודות ורק 5.94 מיליון צופים - משחק הגמר עם הנתונים הכי נמוכים אי פעם. מה שני המשחקים שבמקום השני והשלישי ברשימת השפל של משחקי גמר NBA? משחקים 1 ו-2 בסדרה בין מיאמי לייקרס. במקום הרביעי מדורג משחק מספר 2 בגמר 2003 בין ניו ג'רזי לסן אנטוניו, שעדיין הביא כ-60 אחוז יותר מהרייטינג של משחק מספר 3 של גמר 2020.

י

ג'ימי באטלר, מיאמי היט, מול לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
לאנשים אין כוח לספורט? לברון/GettyImages

ש לציין שפלייאוף ה-NBA לעולם לא משוחק במקביל ל-NFL, ומשחק מספר 3 היה ביום ראשון, יום שמוקדש לפוטבול בארה"ב, ולמשחק (העונה הרגילה) בין פילדלפיה לסן פרנסיסקו שבאותו היום משך כמעט פי שלושה צופים. כאמור, במקביל למשחקים גם נערכת אליפות ארה"ב בטניס, משחקי הגמר של הסטנלי קאפ בהוקי, טורניר אליפות ארה"ב בגולף, ועוד אירועים נוספים שנדחו מחודשים מאי ויוני לחודשים אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר.

עוד בוואלה

החכם, המבריק והזקן: כך הגיעו הלייקרס למרחק ניצחון מאליפות ה-NBA

לכתבה המלאה

כמובן שיש רבים שטוענים שהמעורבות הפוליטית של הליגה וראשיה במאבק השחורים בארה"ב היא זו שמרחיקה את הצופים, ובעבר הנשיא דונלד טראמפ (שכוכבי הליגה יצאו נגדו בפומבי) טען כי המחאה פגעה בליגה - ובגללה הנתונים בצניחה. אבל המציאות מראה שבכל אירועי הספורט יש ירידה ברייטינג, כשלא ספק היעדר הקהל פוגע באווירה ובדרמה, אך ההערכה היא שבתקופה הזאת קשה לאנשים להתמסר בלב שלם לבידור. כך או כך, הפגיעה מתבטאת לא רק ברייטינג ובמספר הצופים, אלא גם בעניין שבו המשחק מעורר ברשת, כשהשנה נרשמה ירידה של 45 אחוז בתגובות ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully