וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון בבידוד בגלל מקרי קורונה בשחטאר, יוכל להצטרף לנבחרת?

4.10.2020 / 22:51

נבחרת ישראל נחתה בסקוטלנד, הקשר ממתין לבדיקות באוקראינה. מונס דאבור: "יש התרגשות הפעם, כולם רוצים לבוא בשיא שלהם"

מונס דאבור לקראת משחקה של ישראל מול סקוטלנד/האתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל

האם גם מנור סולומון יחמיץ את המשחק החשוב של נבחרת ישראל מול סקוטלנד? קשרה של שחטאר דונייצק נכנס לבידוד יחד עם כל אנשי אלופת אוקראינה בעקבות ארבעה מקרי הידבקות (שני שחקנים ושני אנשי צוות). מחר יעברו כולם בדיקות ורק אז יתברר האם סולומון יוכל להמריא לסקוטלנד. טיסת הבוקר שלו לגלזגו. בוטלה

בנבחרת ישראל מודאגים מאוד מהבעיה שנוצרה, כאשר לא ברור עדיין אם ומתי יוכל סולומון להגיע. השחקן היה מהטובים בנבחרת ישראל בחודש שעבר במשחקי ליגת האומות וכעת כאמור הוא צריך להיות בבידוד ולעבור בדיקה נוספת ורק לאחר מכן יוכרע גורלו.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. דוברות נבחרת ישראל, אתר רשמי
וילי רוטנשטיינר באימון/אתר רשמי, דוברות נבחרת ישראל

נבחרת ישראל נחתה מוקדם יותר היום (ראשון) בסקוטלנד לקראת משחק חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול הנבחרת המקומית ביום חמישי בהאמפדן פארק. עם וילי רוטנשטיינר הגיעו מהארץ תשעה שחקנים, ואליהם יחברו בהדרגה הליגיונרים שכמה מהם כבר השתתפו באימון הערב.

החלוץ מונס דאבור אמר הערב: "הפעם אתה מרגיש שיש גם התרגשות. השחקנים מחכים למשחק הזה וכולם רוצים לבוא בשיא שלהם ולנסות לנצח כמובן. אנחנו מאמינים, אני אישית מאמין מאוד שאפשר לעשות את זה. עכשיו זה הזמן לעשות ופחות לדבר".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל בסקוטלנד: "שבוע חשוב לכדורגל הישראלי"

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו, אייל גולסה שחקני נבחרת ישראל. דוברות נבחרת ישראל, אתר רשמי
אייל גולסה וביברס נאתכו באימון/אתר רשמי, דוברות נבחרת ישראל

על החיסורים בסגל בגלל הקורונה: "כמובן שזה פוגע בנו, זה לא סוד. אני מאחל לשחקנים רק בריאות ושיחזרו כמה שיותר מהר. בנבחרת תמיד צריך להיות מוכנים תמיד לחיסורים, ופחות להתעסק במי שלא פה. אני מקווה שנצליח לעשות את זה גם בשבילם ולתת להם הרגשה מצוינת ככה. זה יהיה מושלם".

על הסגר בישראל: "כולם מבואסים מהמצב בארץ, במיוחד הכדורגל שמושבת. אני רואה את החברים שלי שכואב להם ולי כואב עליהם. אנחנו נדבר ביחד פה ובאמת צריך לעשות יותר כדי לתת להם את ההרגשה של הניצחון. אני מאמין שבסוף הכדורגל ינצח. אני מקווה שדרך הנבחרת נביא גאווה לכולם".

על הופנהיים: "פתחנו את העונה בצורה מצוינת, מול באיירן מינכן נתנו הצגה. לצערנו הפסדנו לפרנקפורט בשבת, אבל שש נקודות משלושת המשחקים הראשונים זה יפה. אני מרגיש מצוין, הרגשתי טוב מאוד על המגרש במשחקים האלה ונקווה שנמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully