וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאים ממשיכים למחות: "גרוטו, אשמח להסביר לך על עולם הספורט"

כדורגלנים וכדורסלנים הגיבו לטענות של המשנה למנכ"ל משרד הבריאות. עידן ורד: "יש לי דוגמאות שסותרות את העובדות שלך". גיל אמיתי תקף: "תהנה כל עוד אתה יכול, נעבור גם את זה"

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

כדורגלנים וכדורסלנים ישראלים ממשיכים למחות ברשתות החברתיות נגד ההחלטה שלא לאפשר שגרת אימונים לקבוצות, מלבד אלו המשתתפות במפעלים בינלאומיים. למרות שליגת העל בכדורסל כבר מצאה פיתרון יצירתי כשרשמה 12 מקבוצותיה לליגה הבלקנית ושליגת העל בכדורגל פתחה אף היא ליגה אירופית פיקטיבית במטרה לחזור לאימונים, התגובות הכעוסות כלפי משרד הבריאות נמשכות.

את מרבית ההאשמות הפנו הספורטאים ביממה האחרונה כלפי איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות. גרוטו צייץ אתמול בתגובה לטענות הרבות נגדו בעולם הספורט ש"מצבנו בשלב זה גרוע מכל העולם, וניתן לראות זאת במספר הקבוצות שהושבלתו ובסגל הנבחרת המצומצם בגלל התחלואה. התפקיד שלנו הוא גם להגן על השחקנים ויש לא מעט כאלו שלא חזרו לכושר משחק לאחר המחלה. החזרת האימונים בימים אלו עלולה להביא להידבקות בקבוצות נוספות".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מה גרוטו פספס? עידן ורד/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

מיותר לציין שהתגובה של גרוטו לא הניחה את דעתם של הספורטאים, אלא גררה גל תגובות. בלם בני יהודה דן מורי, שוער מ.ס. אשדוד רון שושן ושחקן העבר והפרשן אורי אוזן כבר הגיבו בבוז לגרוטו, ואמש (שבת) הצטרפו גם אחרים.

"שלום כבודו. בתור קפטן, פעיל חברתי ובעל עמותה לקידום הספורט ועזרה לנערים במצוקה, אשמח לשבת איתך לקפה( עם מסכה, בין השלוקים) ולהסביר לך מקרוב (2 מטר) ובנימוס על כל עולם הספורט וההשלכות של ההחלטה הזאת שלכם", כתב לו קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד. "לצערי/לשמחתי, יש לי דוגמאות שסותרות את העובדות שלך. תודה רבה, זמין".

עוד בוואלה!

ימרדו בהנחיות? בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד הודיעו שיחזרו להתאמן

לכתבה המלאה

הרכז גיל אמיתי מא.ס. רמת השרון מהליגה הלאומית, כתב דברים נחרצים יותר נגד גרוטו. "אם לא ברור לכם עם מי יש לנו עסק, אז בבקשה. יושב בנאדם וחושב שהשמש זורחת לו מהתחת, מישהו שרק בזכות מגפה עולמית", צייץ. "צריך להיות ישרים - מדובר בבנאדם שאור הזרקורים (יותר כמו חושך כל מה שקורה כאן) קצת טשטש אותו ופתאום יודעים מי הוא. אני זוכר במהלך הדיונים על חזרת ליגת העל ביוני, אחד מיושבי הראש אמר לי 'צריך להתחנף אליו, רק ככה נוכל לחזור'. אין פה שיקולים בריאותיים נטו, אלא המון אגו של מישהו. שלא יודע איך להתמודד עם כל החשיפה הזאת ולפי ההצהרות שלו נראה שהתבלבל. אז מר גרוטו - אוטוטו המגפה תעבור, בתקווה שכולנו נצליח לחזור לשגרה בריאה נפשית, פיזית וכלכלית ואתה תחזור לאנונימיות שלך. שים אותנו עוד שבוע, שבועיים, חודש בבית. נעבור גם את זה ונצא מחוזקים. תהנה כל עוד אתה יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully