וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימרדו בהנחיות? בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד הודיעו שיחזרו להתאמן

המועדונים הודיעו על חזרה לפעילות באמתלה של הרשמה למפעל פיקטיבי. כעת נמתין לראות אם באמת יתאמנו ומה תהיה תגובת הרשויות

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו נוחת בישראל/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד פרסמו הערב (שבת) הודעה דומה לפיה הן יחזרו לאימונים ביום שני, אחרי ש"נרשמו" לליגה האירופית disconnect ("המנותקים"). שתי הקבוצות הודיעו שגם הפועל תל אביב הצטרפה לליגה והזמינו מועדונים אחרים לנהוג כמוהן. כמובן שמדובר במפעל פיקטיבי, אבל נראה שהאמירה היא העניין כאן מבחינת המועדונים.

בהודעה שלהן נכתב: "בעקבות הרישום הקבוצה חוזרת להתאמן ביום שני. האימונים יתקיימו במתכונת של קפסולות בהתאם להנחיות משרד הבריאות כמו בסגר הראשון.בעקבות המהלך המועדון לא יוציא את שחקניו ועובדיו לחל"ת".

בכדורגל הישראלי רותחים על החלטת משרד הבריאות לא לאפשר לקבוצות לחזור לאימונים אפילו בקפסולות. קבוצות שמשחקות באירופה לעומת זאת, רשאיות להמשיך בפעילות וכך בסוף השבוע 12 מ-13 קבוצות ליגת העל בכדורסל נרשמו לליגה הבלקנית, שמוכרת על ידי פיב"א.

ההודעה הערב של בית"ר ואשדוד היא כמובן עקיצה למקבלי ההחלטות, אבל יהיה מאוד מעניין לראות האם ראשי המועדונים אכן מתכוונים לחזור לשגרת אימונים ואם כן - איך יגיבו הרשויות.

ג'קי בן זקן מ.ס. אשדוד עם משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
רק פרובוקציה, או מהלך אמיתי? חוגג ובן זקן/דני מרון

הודעת משרד הבריאות לפני כמה ימים, לפיה אסור לקבוצות הספורט המקצועניות להתאמן, עוררה זעם רב ובחלק מהמועדונים שוקלים להוציא שחקנים ועובדים לחל"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully