וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: נדאל שייט, תים שרד מותחן וישחק מול שוורצמן

איגה שביונטק הביסה 1:6, 2:6 את האלפ. השור ממאיורקה ישחק נגד זינר, תים נזקק לחמש מערכות מול גאסטון ויפגוש את הארגנטינאי

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

שלב שמינית הגמר ברולאן גארוס נפתח היום (ראשון) בקור בפריז, עם ניצחון קליל של רפאל נדאל והדחה מפתיעה של המדורגת 1 סימונה האלפ. הפתעה גדולה נוספת נרשמה, כשהשמינית בעולם קיקי ברטנס הפסידה למרטינה טרוויזאן המדורגת 159. גם המדורג 7 סשה זברב הופתע כשהפסיד ליאניק זינר המפתיע.

רבע גמר גברים:

דומיניק תים - דייגו שוורצמן
רפאל נדאל - יאניק זינר

רבע גמר נשים:

איגה שביונטק - מרטינה טרביזן
אלינה סביטולינה - נדיה פודורוסקה

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
בלי רחמים. נדאל/AP

גברים

רפאל נדאל - סבסטיאן קורדה 1:6, 1:6, 2:6

נדאל, מלך החימר, אלוף הרולאן גארוס 12 פעמים, איבד רק 23 משחקונים בארבעת משחקיו עד עתה, וגם מול האמריקאי בן ה-20 הוא נזקק לפחות משעתיים כדי לדהור לרבע הגמר. המדורג 213 בעולם, שאביו פטר קורדה הגיע לגמר רולאן גארוס ב-1992, ביצע 48 טעויות לא מחויבות מול הדומיננטיות של השור ממאיורקה, שהמשיך לאותת ליריביו האמיתיים על כושרו המפחיד.

סשה זברב - יאניק זינר 6:3, 6:3, 4:6, 6:3

סינר, האיטלקי בן ה-19, כבר ניצח בדרך לשמינית את דויד גופן, ברומא הוא הפתיע את ציציפאס, וכעת ההפתיע גם את הרוסי המדורג 7 בעולם. זברב, שהפסיד לא מזמן בגמר אליפות ארה"ב והעפיל השנה לחצי הגמר באוסטרליה, מצא את עצמו בפיגור שתי מערכות ונאלץ לרדוף אחרי סינר שאמנם הפסיד את המערכה השלישית, אך לא נבהל וניצח גם זברב בדרך לרבע גמר טורניר גראנד סלאם ראשון שלו בקריירה.

דייגו שוורצמן - לורנצו סונגו 1:6, 3:6, 4:6

הארגנטינאי המצוין דרס גם את היריב בשמינית הגמר ועדיין לא שמט מערכה בטורניר והפעם נזקק לשעתיים על מנת להשלים את העבודה. שוורצמן עלה בפעם השנייה בקריירה לרבע הגמר בפריז אחרי שלפני שנתיים נוצח שם על ידי רפאל נדאל במשחק בו הוביל ואז הגיעה הפסקת גשם שעצרה אותו. בסך הכול זו הפעם הרביעית שהארגנטינאי עולה לרבע גמר גרנד סלאם אחרי שעשה זאת פעמיים גם באליפות ארצות הברית הפתוחה.

דומיניק תים - הוגו גאסטון 4:6, 4:6, 7:5, 6:3, 3:6

האוסטרי, שהגיע בשנתיים האחרונות עד לגמר והפסיד בשני המקרים לרפאל נדאל, שמט יתרון של שתי מערכות, אבל בסופו של דבר הצליח להתעשת בדרך אל רבע הגמר, שם מחכה לו מפגש מסקרן מאוד עם דייגו שוורצמן. הוגו גאסטון, שרק ביום שישי שיחק בפעם הראשונה בקריירה חמש מערכות והפתיע את סטן ואוורינקה עם 0:6, לא עמד במתח ובעייפות הפעם והוכרע למרות התמיכה האדירה שקיבל מאלף הצופים שהורשו להיכנס אל המתחם היום.

עוד בוואלה!

רולאן גארוס: דג'וקוביץ' עלה לשמינית ויפגוש את חצ'אנוב, ג'אבור הטוניסאית עשתה היסטוריה

לכתבה המלאה
דייגו שוורצמן טניסאי ארגנטינאי. GettyImages
לא התקשה בכלל. שוורצמן/GettyImages
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
היה צריך לעבוד קשה מאוד. תים/רויטרס
הטניסאית הרומנייה סימונה האלפ מאוכזבת. AP
אכזבה גדולה. האלפ/AP
הטניסאית הפולנייה איגה סוויאטק. AP
סנסציה. שביונטק/AP

נשים

סימונה האלפ - איגה שביונטק 6:1, 6:2

רק בשנה שעברה נפגשו השתיים באותו מעמד ובאותו שלב בדיוק, והמפגש הסתיים בניצחון מוחץ לרומנייה תוך 40 דקות בלבד. היום קרה ההפך הגמור: הפולניה בת ה-19, המדורגת 53 בעולם, שלטה ללא עוררין מהרגע הראשון, לא השאירה סיכוי למדורגת הבכירה בטורניר, והמשיכה כל הדרך לרבע הגמר. שביונטק המפתיעה פתחה את המשחק בסערה, ניצחה את הסט הראשון במהירות כשהיא מכה 17 ווינרים, ולא נבהלה גם כאשר האלפ העלתה הילוך בסט השני וניסתה לחזור.

אלינה סביטולינה - קרולין גרסיה 1:6, 3:6

סביטולינה, המדורגת 5 בעולם, הגיעה כפייבוריטית אחרי שזכתה לאחרונה בטורניר שטרסבורג, ויצאה עם כרטיס לרבע הגמר בקלילות יתרה. גרסיה (45 בעולם), שכבר הדיחה את אליס מרטנס, שבנתה על תמיכת הקהל ועל היתרון שלה 1:3 במפגשי הראש בראש מול יריבתה, אך נכנעה למפגן דומיננטיות של האוקראינית שממשיכה לחלום על תואר מספר 16 בקריירה.

קיקי ברטנס - מרטינה טרביזאן 6:4, 6:4

טרוויזאן עם עוד פרק בסיפור המרגש שלה: מי שהייתה טניסאית נוער מוכשרת, התמודדה עם אנורקסיה ונעדרה מהסבב במשך 4.5 שנים, חזרה לטניס ב-2014, גירדה ניצחונות פה ושם, ואחרי שהעפילה מהמקודמות להגרלה הראשית בשבוע שעבר כבר הדהימה את קוקו גוף, לאחר מכן הצילה נקות משחק והדיחה את המדורגת 20 מריה סקארי, וכעת עשתה זאת גם למדורגת 8 בעולם. ברטנס המנוסה רשמה חמש שגיאות כפולות במהלך ההתמודדות כשיריבתה גילתה אופי יוצא דופן כדי לנצח כל אחת מהמערכות בדרך לרבע הגמר.

נדיה פודורוסקה - ברבורה קרייצ'יקובה 6:2, 2:6, 3:6

בקרב האנדרדוגיות, העפיה פודורוסקה בת ה-23 לרבע הגמר לראשונה בקריירה שלה. קרייצ'קובה פתחה טוב וניצחה בצורה מרשימה את המערכה הראשונה, אך הארגנטינאית מהמקום ה-131 עלתה אחרת לגמרי לשתי המערכות האחרונות והיא תהיה ברבע גמר הרולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully