וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דג'וקוביץ' עלה לשמינית ויפגוש את חצ'אנוב, ג'אבור הטוניסאית עשתה היסטוריה

הסרבי שוב נראה במיטבו והביס 0:6, 3:6, 2:6 את גאלאן, לקראת קרב קשה בשמינית. המדורגת 30 הפתיעה את סבאלנקה והפכה לערבייה הראשונה שמעפילה לשמינית בפריז

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

הסיבוב השלישי ברולאן גארוס ננעל היום (שבת) גם אצל הגברים וגם אצל הנשים עם יום עמוס בשלושת המגרשים המרכזיים.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
לא הפסיד מערכה. דג'וקוביץ'/רויטרס
הטניסאי הרוסי אנדריי רובלב. GettyImages
עלה בקלילות. רובלב/GettyImages

גברים

נובאק דג'וקוביץ' המשיך היום בכושרו המצוין על החימר בבירת צרפת, כשהביס 0:6, 3:6, 2:6 את דניאל גלאן. הקולומביאני בן ה-24, שנכנס אל הטורניר רק כלאקי לוזר אחרי שהפסיד בסיבוב המוקדמות המכריע, הפסיד את המערכה הראשונה תוך 28 דקות, פיגר 2:0 בשנייה, וניתן היה לחשוב שהוא לקראת שלושה בייגלים, אבל התעשת מעט וגרם לדג'וקוביץ' להתאמץ. אבל הסרבי, בדיוק כמו נדאל, ניצח בסופו של דבר בקלות, בלי לאבד מערכה, כשהיום אף מצא זמן לעזור לנקות את המגרש ולייבש אותו מהגשם בפריז הקרה. טאם עד עכשיו הוא טייל - דג'וקוביץ' יפגוש בשמינית הגמר את קארן חצ'אנוב (15) שבקרב מסקרו ואיכותי מול כריסטיאן גארין (20) הצליח לנצח 2:6, 6:3, 4:6, 2:6.

דרבי ספרדי מסקרן מאוד נערך באצטדיון סוזן לנגלן בין רוברטו באוטיסטה אגוט (10) לפאבלו קרניו בוסטה (18) והסתיים בניצחונו של קרניו בוסטה, שגמל לבן ארצו שניצח אותו בפעם הקודמת שהשניים נפגשו על חימר. בנוסף להעפלה לשמינית הגמר, הניצחון העלה את מאזן הניצחונות במפגשים בין השניים ל-2:3 לטובת המדורג 18, שניצח לאחר קרב לא פשוט 4:6, 3:6, 7:5, 3:6. קרניו בוסטה יפגוש בשמינית את דניס אלטמאייר הגרמני המפתיע שעבר גם את מתאו ברטיני המצוין (7) ועשה זאת בענק עם 2:6, 6:7 (5), 4:6.

אנדריי רובלב (13) כבר איבד שלוש מערכות בשני המשחקים הראשונים שלו, אך לא התקשה היוום מול קווין אנדרסון הדרום אפריקאי. הרוסי ניצח 3:6, 2:6, 3:6 תוך שעה וחצי ועלה לשמינית הגמר, גם יפגוש את מרטון פוצ'וביץ', שניצחה 5:7, 1:6, 3:6 את טיאגו מונטיירו.

סטפנוס ציציפאס (5) הגיע אל הטורניר אחרי שרק ביום ראשון שיחק בגמר המבורג. במשחק הראשון הוא התקשה וחזר לראשונה בקריירה מפיגור שתי מערכות לניצחון, אבל במשחק השני הוא כבר הביס את פאבלו קואבס. היום חיכה ליווני אליאז' בדנה הסלובני בן ה-31, שמדורג 56 בעולם, וציציפאס הצליח להשלים את המשימה די בקלות מול יריבו הפצוע, במשחק שנמשך שעה ו-20 בלבד, שבו המדורג 5 בטורניר ניצח 1:6, 2:6, 1:3, בטרם יריבו פרש. בסיבוב הבא הוא יפגוש את גריגור דימיטרוב (18) שגם היריב שלו, רוברטו קרבאייס באנה הספרדי, פרש בתחילת המערכה השלישית, במצב של 1:6, 3:6 לטובת הבולגרי.

הטניסאית האמריקאית סופיה קנין. GettyImages
הביסה בדרך לשמינית הגמר. סופיה קנין/GettyImages

נשים

פטרה קביטובה (7) לא עברה את הסיבוב השלישי ברולאן גארוס מאז 2015 אבל היום היא הגיעה לשמינית הגמר, אחרי ניצחון 5:7, 3:6 מול ליילה אני פרננדז הקנדית בת ה-18, שנחשבת לכישרון גדול. קביטובה תפגוש בשלב הבא את שואי ז'אנג (40) שניצחה 2:6, 5:7 את קלרה בורל המקומית (415) והפכה לסינית הראשונה בשמינית מאז נה לי.

ילנה אוסטפנקו עברה רק פעם אחת את הסיבוב הראשון ברולאן גארוס ואז היא גם זכתה בתואר. הלטבית פתחה מצוין את הטורניר השנה והפתיעה בסיבוב השני את קרולינה פלישקובה, אבל היום היא נכנעה 6:4, 6:3 לפאולה באדוסה, הספרדייה בת ה-22, שגברה בסיבוב השני על סלואן סטיבנס והיום העפילה לראשונה בקריירה לשמינית גמר גרנד סלאם. בשלב הבא היא תשחק נגד לאורה זיגמונד הגרמנייה, שניצחה 7:6, 3:6, 0:6 את פטרה מארטיץ' (13).

סופיה קנין, אלופת אוסטרליה (להזכירכם) והמדורגת רביעית בטורניר, גברה על אירינה בארה הרומנייה 2:6, 0:6 ותשחק בשמינית נגד פיונה פרו הצרפתייה, שנהנתה מתמיכה קולנית במהלך הקרב הקשוח שלה מול הרומנייה פטרישה מריה ציג, ולבסוף ניצחה אותה 6:7 (7), 6:4, 0:6 במשחק שנמשך שעתיים ו-48 דקות. עבור הצרפתייה, שזכתה בטורניר פאלרמו, זה ניצחון שמיני רצוף בסבב.

גרבינייה מוגורסה (11) בחוץ. הספרדייה הגיעה לפני שנתיים לחצי הגמר ברולאן גארוס וכמובן שזכתה בטורניר ב-2016. את הטורניר הנוכחי היא פתחה עם דרמה גדולה ו-6:8 במערכה השלישית מול טמרה זידאנשק, לאחר מכן ניצחה את פלישקובה, אבל היום נעצרה מול דניאל קולינס האמריקאית. מוגורסה כבר הוליכה 0:3 במערכה השלישית, במשחק שהועבר לאצטדיון המרכזי תחת הגג בגלל תנאי מזג האוויר, אבל בסוף האמריקאית ניצחה 5:7, 6:2, 4:6.

כעת לקולינס יחכה מפגש עם אונס ג'אבור (30). הטוניסאית ממשיכה בהצלחות, ואחרי שהעפילה השנה לרבע גמר אליפות אוסטרליה, המדורגת 30 הפכה לערבייה הראשונה שמעפילה לשמינית הגמר ברולאן גארוס, אחרי ניצחון מפתיע 6:7 (7), 6:2, 3:6 על ארינה סבאלנקה (8). הטוניסאית בת ה-26, שזכתה בעבר באליפות לנערות ברולאן גארוס, חזרה מפיגור 5:1 במערכה הראשונה, ולא נבהלה מהקאמבק של יריבתה במערכה השלישית בדרך לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully