וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא פוחדת מהמילה אליפות. חלק מהקיצוץ יוחזר?

2.10.2020 / 7:02

אחרי ההישג האדיר, הקבוצה תחכה לצהריים להרכבת ביתה בליגה האירופית. השחקנים יקבלו מענקים ושוקלים גם בקשה להחזר חלק מהקיצוץ המאסיבי בחוזיהם. בקבוצה קראו להחזרת הספורט המקצועני לפעילות ותהו האם אלונה ברקת תקבל תיאבון מחודש מעכשיו

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

הישג ענק להפועל באר שבע שתשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי שגברה אמש (חמישי) 0:1 על ויקטוריה פלזן הצ'כית בשלב הפלייאוף. היום בצהריים (14:00) תוגרל הקבוצה לאחד הבתים של המפעל כשהיא מדורגת שלישית בבית של ארבע קבוצות, בדיוק כמו מכבי תל אביב.

במשך דקות ארוכות חגגו שחקני הקבוצה על כר הדשא, המשיכו לשמוח בחדר ההלבשה ועשו את כל הדרך לבאר שבע בשירים ובריקודים באוטובוס. חלק גדול מהשחקנים וגם הצוות המקצועי מחזיק בחוזיהם בונוסים על העפלה לשלב הבתים. ההערכה היא שגם מי שלא הוכנס לחוזהו מענק וגם אנשים העובדים בקבוצה ושאינם שחקנים כמו אנשי המשק, יזכו למענק בזכות הסכום הכספי בגובה של 4 מיליון יורו שייכנס לקופת המועדון ושאינו נלקח בחשבון בחישוב התקציבי בקיץ.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים העפלה לשלב הבתים בליגה האירופית. ברני ארדוב
יהנו גם ממענקים שמנים. שחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

אלא שבקרב כמה שחקנים כבר עלתה האפשרות עוד לפני המשחק אמש במושבה לפנות אל יושב הראש איתי בן זאב והמנכ"ל אסי רחמים ולבקש, במידה שהקבוצה תעפיל באמת לליגה האירופית, לקבל בחזרה חלק מהקיצוץ הכבד שהושת עליהם בקיץ. כזכור חוזי השחקנים קוצצו בממוצע בגובה של 40 אחוז ויתכן שתיעשה פנייה להחזר כלשהוא של חלק מתוך הקיצוץ שנעשה.

בכל מקרה נראה כי אם תהיה פנייה כזו היא תיעשה אך ורק ברוח טובה וייתכן אף שייעשה קודם גישוש עם אסי רחמים כדי לא לייצר מצב שהשחקנים יפנו והקבוצה לא תקבל את בקשתם. "הכל צריך להיות ברוח טובה ובהסכמה", אמר אמש אחד השחקנים. "מדובר כרגע באווירה שלא היתה במועדון מאז השנים הגדולות ואיש לא רוצה לפגוע במרקם החברתי האדיר שיש כרגע". בתוך כך היו גם שחקנים אמש שהעלו אפילו את האפשרות שאלונה ברקת תחזור למועדון לתפקוד מלא לאור ההצלחה שריגשה מאוד את הבעלים. "הכל יכול להיות אחרי הישג כזה כולל זה שנראה פתאום את אלונה חוזרת", אמר אחד השחקנים.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם אלטון אקולטסה, מרואן קבהא. ברני ארדוב
אליפות היא לא מילה גסה. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

המאמן יוסי אבוקסיס שזכה להרבה קרדיט מכל הקצוות במועדון, ביקש להצטנע ופירגן לשחקנים, לעוזרים שלו ולבן זאב ורחמים שידעו לנווט את הספינה אחרי שברקת החליטה לעזוב והצליחו גם לקצץ את התקציב וגם להשאיר סגל טוב ואף להתחזק בזרים איכותיים שמציבים כרגע את הפועל באר שבע בנקודה אחרת לגמרי והיא העמדה ממנה אפשר לפנטז על אליפות. "יש לנו קבוצה שלא צריכה לחשוש מלדבר על אליפות. בעונה כזו הכל אפשרי. יש להפועל באר שבע סגל חזק שצריך להאמין העונה שאפשר להיות הכי טובים". אמרו אמש במועדון. "אם נראינו כך מול ויקטוריה פלזן במשחק הכי חשוב גם בשבילם, לא צריך להתבייש לדבר על אליפות".

בקבוצה ניצלו את ההזדמנות שניתנה להם בליל חגם ולא שכחו אמש לשלוח יד לעבר כל הקבוצות שלא מורשות להתאמן כיוון שאינן מייצגות את ישראל באירופה ולקרוא לקברניטי המדינה להחזיר את כל הספורט המקצועני לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully