וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הבטיחה כ-4 מיליון יורו. אבוקסיס: "הגיבורים האמיתיים זה השחקנים"

1.10.2020 / 22:33

הקבוצה מבירת הנגב השלימה הישג גדול עם 0:1 על ויקטוריה פלזן, בדרך לשלב הבתים. המאמן התמוגג: "שחק הרואי שלנו". אלונה ברקת בירכה. צפו בתקציר

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

המשחק האחרון של הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית היה ב-7 בדצמבר 2017, אז הפסידה 2:0 בטרנר לוויקטוריה פלזן. הערב (חמישי) השיגה הקבוצה מבירת הנגב נקמה מושלמת, כשגברה על היריבה הצ'כית 0:1 והעפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית. פנדל של ז'וזואה כבר בדקה הרביעית הספיק ליוסי אבוקסיס, שהוליך את קבוצתו לניצחון רביעי ברציפות באירופה, עם הפרש שערים של 1:9. אלונה ברקת אולי עזבה, הסגל אולי נחלש, ובכל זאת הפועל באר שבע משלימה הישג גדול שיסייע לה כלכלית בהמשך העונה וישלשל לכיסה כ-4 מיליון יורו.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס היה מאושר בסיום ואמר: "זה כאילו אין לי כח לשמוח מרוב האנרגיות שהושקעו במשחק. איזה משחק גדול. פלזן זו קבוצה גדולה, ובמשחק הרואי שלנו מנענו מהם להגיע למצבים. כל הכבוד למועדון הזה. מאיפה שהיינו בעונה שעברה הצלחנו להגיע לשלב הבתים. אני חושב שהגיבורים האמיתיים אלה השחקנים. צריך לזכור שאלונה עדיין משלמת משכורות וגם לה מגיע הקרדיט. אסי רחמים ואיתי בן זאב הכינו את הקבוצה ודאגו להכול וגם להם מגיע כל הכבוד".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. ברני ארדוב
עשו זאת. שחקני באר שבע חוגגים בסיום/ברני ארדוב

מאמן באר שבע סירב להתייחס לשאלה האם מדובר בהישג הכי גדול שלו כמאמן: "לא תוציא ממני מילה על עצמי. יש לי צוות מקצועי נהדר. אני חי איתם ביומיום ויש חלק גדול לכולם בהישג הזה". על תחשותיו לגבי הפסקת הכדורגל בשל הקורונה: "אני חושב שצריך לתת קנסות למי שמפר הוראות. קבוצות לא ירצו לעשות נזק לעצמן. אפשר לשמור על הכדורגל וחייבים לשמור עליו. אנחנו באירופה, אבל אני חושב שכל הכדורגל הישראלי צריך להתקיים במתכונת מסויימת".

על השלכות ההישג: "קיבלנו המון כח היום. עזוב את הכסף, מקצועית יש לנו שחקנים טובים מאוד. גם בספסל. אני שמח שיהיה לנו עכשיו חורף ארוך, עם נסיעות - זה מה שכולנו חולמים עליו. אני לא בא במחשבה של להפסיד בכבוד, אני רוצה רק לנצח".

גם הבעלים אלונה ברקת בירכה את השחקנים והצוות המקצועי בטוויטר. "מרגש כל כך, ישר כח לכולם!", כתבה.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את ויקטוריה פלזן ועלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם המאמן יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
"אני לא בא במחשבה של להפסיד בכבוד, אני רוצה רק לנצח". אבוקסיס חוגג עם שחקניו/ברני ארדוב

מיגל ויטור: "זה היה מדהים. אני חושב שעשינו עבודה נהדרת. עברנו דרך ארוכה של משחקי נוקאאוט. כולם עבדו מצויין במיוחד היום. אני חושב שלא הייתה להם הזדמנות אחת, בעוד אנחנו יכולנו להגדיל אפילו את התוצאה. התכוננו טוב מאוד למשחק. יוסי הראה לנו איך אנחנו יכולים לעשות להם נזק. כיבדנו אותם ועלינו לשלב הבתים. כל השחקנים חולמים לשחק בשלב הבתים, אפילו שאין קהל".

אוהד לויטה: "אני מסכים שהם קבוצה איכותית, אבל לא בטוח שהם היו עדיפים עלינו היום. אני חייב להגיד מילה טובה לצוות המקצועי - ההכנה הייתה מדהימה ואני חושב שעלינו בצדק. הייתה לנו שנה קשה ואני חושב שדווקא ברגעים האלה התגבשנו ביחד. הגענו למשימה ואני שמח שעשינו את זה כי זה היה חשוב למועדון". על השבתת הכדורגל: "אני חושב שהבריאות מעל הכול, אבל אני מקווה שישנו את ההחלטה. אם נשמור על ההנחיות אני מאמין שנוכל להמשיך".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום הניצחון על ויקטוריה פלזן. ברני ארדוב
הקבוצה תכניס כ-4 מיליון יורו/ברני ארדוב

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: ברכות למועדון הכדורגל הפועל ב"ש, להנהלה, המאמן, השחקנים והאוהדים על הישג יוצא מהכלל בהעפלה למשחקי הליגה האירופית. הבאתם כבוד רב לכדורגל הישראלי. ההעפלה של שני מועדונים למפעל המכובד הזה, מדגישה את החשיבות של החזרה המהירה של מועדוני הכדורגל לשגרת אימונים בעוד כשבועיים ולאחר מכן חזרה למשחקים, בכדי להעלות חיוך על פניהם של האוהדים הנמצאים בסגר בבתים.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "ביום שהוא רע מאוד לספורט בישראל ולכדורגל בפרט לנוכח ההחלטה למנוע חזרה לאימונים, חשוב להחמיא להפועל באר שבע על העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית יחד עם מכבי תל אביב. ברכות למועדון, לאוהדים, לשחקנים ולצוות המקצועי והניהולי על היכולת להתגבר על כל הקשיים ולחזור להיות חלק משמעותי מהכדורגל האירופי. משמחת ככל שתהיה ההעפלה הזאת, אין בה כדי להעלים את העננה הכבדה מעל עתיד העונה בכדורגל הישראלי. נמשיך לפעול בכל דרך כדי לשכנע באפשרות ובהכרח לקיים במקביל כדורגל מקומי ובין-לאומי. יש כאן אלפי פעילים ופעילות שלא יכולים ולא צריכים להסתפק בצפייה בכדורגל במנות קצובות".

לגבי איצטדיונה הביתי של באר שבע, שנמצא כרגע בשיפוצים - במועדון הודיעו כי ניתן לשפץ את הגג מבלי לפרק ולהרכיב מחדש, כשההעכות הן שהקבוצה תוכל לחזור לארח בטרנר כבר בסיבוב השני.

מדוברות הקבוצה נמסר: "לאחר תהליך בדיקה ארוך מורכב ויסודי, התקבלה חוות דעת גורמי המקצוע ההנדסיים בראשם המהנדס והקונסטרוקטור, ישראל דוד, ולפיה ניתן לשקם את גג אצטדיון טרנר ללא פירוקו והקמתו מחדש. עם סיום עבודות השיקום בהתאם לתכנית שתיקבע יהיה גג האיצטדיון בטוח וראוי לשימוש. חשוב לציין, כי המפגעים הרבים שהתגלו בגג הינם משמעותיים ועל כן נמשכה הבדיקה באופן יסודי ומדוקדק במשך שבועות. לאורך כל הבדיקה, בטיחות המשתמשים באצטדיון עמדה לנגד כולם. הנהלת המועדון ונציגי האוהדים שליוו את התהליך עודכנו בשעות האחרונות, כמו גם שאר הגורמים אשר היו מעורבים בבניית האצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully