וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעה בכנסת. משרד הבריאות מתנגד לחזרה לפעילות

עודכן לאחרונה: 1.10.2020 / 14:03

יום גורלי ודרמטי לספורט המקצועני, ועדת החוקה של הכנסת תתיר חזרה לאימונים? בכדורסל מכינים אלטרנטיבה: בועה באילת

תקציר: הפועל באר שבע - מאת'רוול 0:3/ספורט 1

הבוקר (חמישי) התכנסה ועדת החוקה של הכנסת לדון בין היתר בפעילות משותפת של ספורטאים בסגר, במה שישפיע על עתיד העונה כולה. כזכור למעט הקבוצות האירופאיות, הפעילות הקבוצתית מושבתת לחלוטין והכדורגלנים המקצועניים בישראל סופרים כבר שבעה ימים ללא אימונים.

חברי ועדת החוקה בכנסת היו בעד החרגת ליגת העל וחזרתה לפעילות, בעוד שפרופסור איתמר גרוטו, שנכח בשם שר הבריאות יולי אדלשטיין, התנגד. הערב יתקיימו ההצבעות ונראה שמתפתחת דרמה מכיוון שזה הנושא היחיד עליו קיימת מחלוקת תהומית.

בימים האחרונים, כולל הבוקר, במנהלת הפעילו את כל הכוחות שיש להם כדי לקבל את האישור שיחזיר את השחקנים למתקני האימונים. גם מנהלת הליגות בכדורסל בתמונה וביחד מנסים בשני הגופים להחזיר את השחקנים לפעילות. יו"ר המנהלת לכדורגל, ארז כלפון, אמר עוד לפני התכנסות הוועדה: "מתקן האימונים הוא המקום הבטוח ביותר לכדורגלנים. יש בו רופא, יש בדיקות, יש פיקוח, השחקנים בבידוד ביתי. צריך להחזיר אותם לפעילות בקבוצות".

כמו בכדורגל, גם במנהלת הכדורסל קיימת דריכות לקראת ההחלטה. התקווה הגדולה היא כמובן שיתאפשר לחזור לאימונים, אבל בינתיים ראשי המנהלת כבר פנו למשרד הבריאות בבקשה לאשר "בועת אימונים" באילת, במסגרתה יתקיימו משחקי אימון בין הקבוצות. העלות של מהלך כזה אמורה לנוע סביב מיליון שקל.

ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל. ניב אהרונסון
המנהלות מפעילים לחץ גדול. כלפון/ניב אהרונסון

גם ארגון השחקנים פנה היום במכתב רשמי לשר הבריאות ולשר הספורט בבקשה לאישור אימונים לקבוצות מקצועניות. בבקשה נכתב: "להבדיל מענפים אחרים במשק, בהם העובדים יוכלו לשוב למלאכתם ברגע שהסגר יוסר, לשחקני הכדורגל והכדורסל יידרשו שבועיים ומעלה על מנת לחזור לכשירות. פירוש הדבר כי במקרה שיושבתו האימונים עד ל-4 באוקטובר, פשוט לא תהיה אפשרות להחזיר את הליגות לפעילות לפני חודש נובמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully