וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ה"פצע בלב מזלצבורג": מכבי תל אביב בלחץ לסגור עם בלם וחלוץ

1.10.2020 / 6:51

אחרי ההדחה מהצ'מפיונס ותחושות הפספוס (שחקן: "הייתה הזדמנות אמיתית, הקורונה חיבלה בהכול"), הצהובים במירוץ נגד השעון כדי להחתים זרים לליגה האירופית. הבלם פדריקו ונאנסיו מועמד מוביל, סרחיו אראוחו מתרחק, קארצב הרוויח, דוניס מצטער

גאורגיוס דוניס במסע"ת לקראת הגומלין מול רד בול זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ההדחה אמש (רביעי) משלב הפלייאוף של ליגת האלופות על ידי רד בול זלצבורג. על אף שמכבי תל אביב הפסידה פעמיים לאלופה האוסטרית ולמרות שניכר היטב פער הרמות, התחושות במועדון הן של תסכול ואכזבה. "רד בול זלצבורג תישאר כפצע בלב של כולנו", היטיב לתאר אמש שחקן במכבי תל אביב את התחושות שלו ושל חבריו. "שחקן כדורגל ישראלי יכול להגיע פעם או פעמיים בחייו לליגת האלופות וזו הייתה הזדמנות אמיתית. עברנו שלושה סיבובים במוקדמות והגענו לרגע הכי מיוחד בפלייאוף, אבל הקורונה חיבלה בנו קשות".

שחקן נוסף במכבי תל אביב אמר: "זה לא השחקנים שחסרו, כמו האווירה ומצב הרוח ששררו בקבוצה בשבוע האחרון. היה הכול חוץ מהרגשה שהולכים לשני משחקים של פעם בחיים. במקום להתכונן למשחקים של גמר גביע, היה צריך לדאוג שייפסקו הדבקות הקורונה ושיהיה לנו בכלל סגל למשחק בזלצבורג".

דן ביטון מכבי תל אביב על רקע שחקני זלצבורג. רויטרס
לשחקנים ייקח זמן להתאושש. זלצבורג חוגגת/רויטרס

השחקנים יישארו מאוכזבים עוד זמן רב, אבל להנהלה ולמאמן גאורגיוס דוניס אין יותר מדי זמן לשקוע בעצבות מאחר שלמכבי תל אביב נותרו רק שישה ימים כדי להתחזק למשחקי שלב הבתים של הליגה האירופית. בעוד שההעברות לליגת העל בארץ אפשריות עד ה-12 באוקטובר ואולי אפילו מעבר לכך אם פיפ"א תקבל את בקשת ההתאחדות לכדורגל, מכבי תל אביב תוכל לרשום שחקנים לליגה האירופית רק עד ה-6 באוקטובר בחצות. מה שלא עשתה מכבי תל אביב כדי לחזק את עצמה ולתת לעצמה סיכוי להגיע לליגת האלופות, היא תצטרך לעשות כעת בלחץ של זמן.

לעמדת הבלם אחד המועמדים המובילים להצטרף הוא הפורטוגלי פדריקו ונאנסיו בן ה-27 מגימראייש הפורטוגלית. מכבי תל אביב הגישה לבלם הגבוה הצעה של 400 אלף יורו נטו והיא מחכה להחלטה של השחקן שמחזיק גם בהצעה מטורקיה. באשר לחלוץ הארגנטינאי סרחיו אראוחו מלאס פלמאס הספרדית, מכבי תל אביב ממשיכה במגעים לצירופו אך מאחר שמדובר בעסקה של קרוב למיליון יורו, לא בטוח שהיא תצא בסוף לפועל ובמועדון עשויים להתפשר ולהסתפק בחלוץ זול יותר. בכל מקרה ההערכה במועדון היא שבלם וחלוץ יצורפו בששת הימים הקרובים, אבל גם אם לא, מכבי תל אביב תמשיך לנסות להביא שחקנים מעבר ל-6 באוקטובר - אלא שאז לא תוכל להשתמש בהם במסגרת האירופית.

עוד בוואלה!

פלייאוף האלופות: מכבי תל אביב הודחה אחרי הפסד 3:1 בזלצבורג

לכתבה המלאה
חלוץ לאס פלמאס סרחיו אראוחו. GettyImages
מכבי תל אביב תתפשר על חלוץ זול יותר? סרחיו אראוחו/GettyImages

מי ששידרג אמש את המניות שלו בקבוצה הוא עדן קארצב שיזכה מעתה לאשראי גדול יותר, גם אחרי שדן גלזר ודור פרץ ישובו למסגרת הקבוצתית. הקשר הצעיר שכבש את שער השוויון הנהדר במהלך המשחק, היה מהבולטים בקבוצה והמאמן גאורגיוס דוניס ישתמש בו מעתה יותר. דוניס שהורחק בשל התרסה בפני השופט הצטער שהשאיר את הקבוצה בלעדיו, אבל עדיין הרגיש שהמחאה שלו הייתה יכולה להניב רק כרטיס צהוב ולא כרטיס אדום. בקבוצה הביעו ביקורת על הפנדלים שביצע מתן בלטקסה בשני המשחקים, אבל לא הפילו את כל התיק עליו בטענה שהוא נתן את כל מה שיש לו ושהייתה חסרה לו גם טיפת מזל, מעבר לליקויים הבסיסיים בתפקוד ההגנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully