וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הכניעה את צסק"א מוסקבה, זניט הפתיעה את אנאדולו אפס

דייויס (18 נק') ומירוטיץ' (17) סידרו 66:76 במשחק המרתק. פאנגוס העניק לרוסים 69:73 מפתיע, אולימפיאקוס - ז'לגיריס 68:67

אוהדי מיאמי היט חוגגים את העלייה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

עונת יורוליג חדשה יצאה לדרך הערב (חמישי) עם הפתעה גדולה, כשאנאדולו אפס הפסידה בביתה לזניט. לאחר מכן הכניעה ברצלונה את צסק"א מוסקבה במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה, אולימפיאקוס מעדה בבית מול ז'לגיריס קובנה, ו-ולנסיה התגברה על וילרבאן.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
פתיחה טובה לעונה. מירוטיץ'/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה

ברצלונה - צסק"א מוסקבה 66:76

ה-משחק של מחזור הפתיחה ביורוליג הפגיש שתיים מהמועמדות הבכירות לזכות בטורניר, ובסיומו חגג שרונאס יאסיקביצ'יוס ניצחון בכורה ביורוליג כמאמן ברצלונה. אלופת אירופה אמנם התחזקה משמעותית בקיץ כשצירפה כוכבים כמו טוקו שנגליה מבאסקוניה וניקולה מילוטינוב מאולימפיאקוס, אולם היא מצאה עצמה בפיגור דו-ספרתי כבר ברבע הראשון. מייק ג'יימס הצליח לצמק עד 57:55, שמונה דקות לסיום, אבל כוכבי בארסה לקחו פיקוד ומנעו מהפך. ברנדון דייויס סיים כקלע הבולט עם 18 נקודות, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 17, אלכס אברינס 13 וניק קלאתיס הסתפק ב-7. שנגליה קלע 15 בצד השני, ג'יימס הוסיף 13.

אנאדולו אפס - זניט 73:69

אנאדולו אפס היתה הקבוצה הכי טובה ביורוליג בעונה הקודמת, אך הקורונה מנעה ממנה אולי זכייה היסטורית. כעת הקבוצה של ארגין עתאמן מסתערת שוב על התואר וההישג הגדול שלה היה שמירה של כל הכוכבים, כולל שיין לארקין שנעדר הערב. לצערה, זה לא הספיק לה במחזור הפתיחה, בדרך להפסד מפתיע מאוד. אפס הוליכה לאורך מרבית שלבי ההתמודדות, כולל 53:61, שמונה דקות לסיום, אולם קווין פאנגוס השלים מהפך. דקה וחצי לסיום קבע 67:69, ראה החטאות של כריס סינגלטון וקרונוסלב סימון בצד השני, ולאחר מכן סגר עניין מהקו. פאנגוס סיים עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים, ומלבדו רק קיי סי ריברס קלע בספרות כפולות (14). מנגד, 17 ו-9 אסיסטים של ואסילייה מיצ'יץ' לא הושיעו את המארחת, שקיבלה גם 14 מסימון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בויאן דובלייביץ' שחקן ולנסיה. GettyImages
ולנסיה ודובלייביץ' פותחים עונה עם ציפיות גבוהות/GettyImages

אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה 68:67

אחרי עונה לא טובה אשתקד ולאור העובדה שוואסיליס ספאנוליס כבר מעבר לשיא, אולימפיאקוס החזירה הביתה את קוסטאס סלוקאס. לצערה הרב, השניים פישלו במאני טיים וספגו הפסד בית מפתיע. ספאנוליס עוד קבע 63:67, 1:47 דקות לסיום, אלא שהאורחת הגיבה בריצת 0:5, כולל שתי זריקות עונשין מדויקות של רוקאס יוקובאיטיס שלוש שניות לסיום, כדי לסגור עניין. מריוס גריגוניס בלט עם 15 נקודות, ז'ופרי לוברן הוסיף 13. מנגד, רק חסן מרטין קלע בספרות כפולות (12), ספאנוליס סיים עם 9 וסלוקאס עם 6.

ולנסיה - וילרבאן 63:65

שתי הקבוצות נפגשו כבר רק לפני שבועיים במשחק הכנה באותו אולם, אז ולנסיה ניצחה 66:77. הפעם זה הלך קשה יותר, ובסופו של דבר היה זה סם ואן רוסום הוותיק שקלע את סל הניצחון 16 שניות לסיום. אמינה נואה יכול היה לנצח את המשחק בצד השני, אך ניסיון השלשה שלו הלך החוצה. דרק וויליאמס בלט עם 15 נקודות, מוסטפה פול קלע 14 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully