וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו, סם קאסל וג'ף ואן גנדי: המועמדים להחליף את דוק ריברס בקליפרס

בארה"ב תוהים מי יחליף את המאמן על הקווים בעיר המלאכים וטוענים שהוא עשוי להגיע לפילדלפיה. דיווח: דנבר ואוקלהומה סיטי שוקלות טרייד בין מייקל פורטר ג'וניור לשיי גילג'ס אלכסנדר

שחקן גולדן סטייט קליי תומפסון באימון מלא ראשון מאז הפציעה/אתר רשמי

מי יחליף את דוק ריברס בלוס אנג'לס קליפרס? השאלה הזו מעסיקה גם את התקשורת האמריקאית, שהעלתה מספר מועמדים אפשריים לתפקיד היוקרתי.

על פי דיווחים שונים בארצות הברית, ישנם מספר מועמדים להחליף את ריברס על הקווים בעיר המלאכים. הכתב הבכיר של רשת ESPN, אדריאן ווג'נראוסקי, טוען כי ג'ף ואן גנדי, שלא עמד על הקווים מאז 2007 ומשמש כיום כפרשן בכיר, הוא אחד המועמדים. גם העוזרים של ריברס, טיירון לו, שהחליף בעבר את דיוויד בלאט בקליבלנד וסם קאסל, נמצאים ברשימה. עוד טוענים בארצות הברית שגם אלווין ג'נטרי, שפוטר מניו אורלינס לאחרונה וקני אטקינסון, שפוטר במרץ מברוקלין, עשויים לרשת את ריברס בתפקיד.

בנוגע לריברס, באופן טבעי, שמו נקשר לשלוש מהקבוצות שנמצאות ללא מאמן - יוסטון רוקטס שנפרדה ממייק ד'אנטוני, ניו אורלינס ופילדלפיה של בן סימונס וג'ואל אמביד. בנוסף למועמדות הטבעיות, ב-cbssports טוענים שגם אטלנטה הוקס, מילווקי באקס ופורטלנד טריילבלייזרס עשויות לנסות לצרפו.

זאק באקלי מ-Bleacher Report מדווח שדנבר נאגטס, שהפסידה בגמר המערב ללוס אנג'לס לייקרס והודחה מהפלייאוף, עשויה לפנות לאוקלהומה סיטי בנוגע לטרייד אפשרי בין שניים מהשחקנים הצעירים הכי מבטיחים בליגה: מייקל פורטר ג'וניור ושיי גילג'ס אלכסנדר.

"דנבר עשויה לרצות לרענן את השורות אחרי העונה המוצלחת שלה", נכתב בדיווח. "היא זקוקה לעוד שחקן אחד כדי להיות מועמדת רצינית לאליפות. פורטר הראה ניצוצות לאורך הפלייאוף, ובנאגטס מקווים שבעקבות זאת מניותיו יזנקו. אם דנבר תצרף אליו את מונטה מוריס היא עשויה לקבל מהת'אנדר את גילג'ס אלכסנדר, שנראה כמו הפרטנר האידיאלי לג'מאל מארי בקו האחורי. שיי שחקן ורסטילי שמסדר לעצמו מצבי קליעה. הוא שומר מצוין ומסוכן מאוד עם הכדור. הוא יכול בהחלט להשלים את מארי ואת ניקולה יוקיץ' וליצור טריו קטלני".

מייקל פורטר ג'וניור, דנבר נאגטס חוגג. AP
בדרך לאוקלהומה סיטי? פורטר ג׳וניור/AP

"עבור הת'אנדר, מדובר בסוג של הימור", טוען באקלי. "פורטר ג'וניור שחקן צעיר וטוב, שבעתיד יהפוך לשחקן מצוין. השאלה אם יש לקבוצה סבלנות לחכות לו. אם הוא יגיע, אוקלהומה סיטי בוודאי תדרוש גם את מוריס, שיעלה מהספסל כגארד מחליף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully