וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ עקץ את רוי קין: "לא היה שום דבר רשלני, שיחקנו כדורגל יוצא דופן"

מאמן ליברפול חגג את הניצחון על ארסנל עם תגובה לפרשן שביקר את היכולת של האלופה בחלק מהמשחק: "זה היה ההיפך הגמור, אין שום דבר רע להגיד על המשחק שלנו". רוברטסון: "החברים שלי לקבוצה הוציאו אותו מהבור"

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:3/ספורט 1

ליברפול חזרה אתמול (שני) מפיגור ל-1:3 מול ארסנל במסגרת המחזור השלישי בפרמיירליג. האלופה נקלעה לפיגור אחרי שער מזליקי של אלכסנדר לקאזט בדקה ה-25, אבל שערים של סאדיו מאנה (28), אנדרו רוברטסון (34) ודיוגו ז'וטה (88) בהופעת הבכורה שלו בפרמיירליג בליברפול סידרו למארחת באנפילד ניצחון שלישי בשלושה משחקים.

פרשן "סקיי" וקשר העבר של מנצ'סטר יונייטד רוי קין הצליח לעורר את חמתו של יורגן קלופ כשאמר: "לארסנל היה מצב אחד או שניים במחצית השנייה, אבל ליברפול הייתה הרבה יותר טובה. בטח ניתן קצת קרדיט לארסנל על זה שהיא נשארה במשחק, אבל לליברפול הגיע לנצח. היא כמו מכונה. יש לה איכות נהדרת מקדימה. ליברפול הייתה קצת מרושלת במצב אחד או שניים מאחור, אבל עשתה את העבודה שלה כמו שצריך בסך הכול".

מאמן ליברפול יורגן קלופ: "האם שמעתי שמר קין אמר שהייתה לנו הופעה רשלנית? האם שמעתי את זה? הוא אמר שזו הייתה הופעה רשלנית? אני רוצה לשמוע את זה, זה תיאור מדהים של המשחק. שום דבר, שום דבר לא היה רשלני. היינו דומיננטים נגד קבוצה שנמצאת בכושר והצלחנו להיות זהירים כדי לא להיתפס לא מוכנים במתפרצות. אליסון נזקק להצלה אחת, היו להם שני מצבים אבל חוץ מזה שיחקנו כדורגל יוצא דופן. אין שום דבר רע להגיד על המשחק הערב, זה היה ההפך הגמור מרשלני".

דיוגו ז'וטה, שכבש את השער השלישי בהופעת הבכורה שלו בפרמיירליג במדי ליברפול, אמר אחרי המשחק: "זו הרגשה מדהימה, רק הייתי רוצה שזה יהיה לעיני אצטדיון מלא, אבל אני שמח מאוד שהצלחתי לכבוש ולעזור לקבוצה להשיג את התוצאה שהיא רצתה. בכדורגל לפעמים אתה כובש, לפעמים אתה מפספס ואתה צריך להאמין שאתה הולך לכבוש ולמזלי הצלחתי. המאמן אמר לי להמשיך ללחוץ כמו שלחצנו, להיות שמח עם הכדור ולעשות את מה שאני יודע לעשות. אעשה את העבודה שלי באימונים בכל יום, אעבוד קשה ואעשה את המיטב בכל משחק. השער הראשון הוא תמיד הכי קשה להשגה ועכשיו הכי חשוב שאמשיך קדימה ואעבוד קשה. יש לי שער אחד, אני רוצה עוד. אנחנו רק בתחילת העונה, עברו שלושה משחקים ואנחנו רוצים להמשיך ולהשיג ניצחון גם במשחק הבא".

מגן ליברפול אנדרו רוברטסון, שביצע טעות גדולה בשער של ארסנל וכיפר עם השני של קבוצתו, אמר: "היה משחק מצוין של לחץ שלנו. כולנו הגבנו מיד כשאיבדנו את הכדור. הפעלנו עליהם לחץ וגרמנו להם לבצע טעויות. הראינו איכות עם הכדור. אין לנו יותר מדי תלונות חוץ מזה שבישלתי בצד הלא נכון. ב-99 מ-100 מקרים אני מרחיק את זה כמו שצריך. החברים שלי לקבוצה הוציאו אותו מהבור. לפני כמה שנים הייתי נכנס למרה שחורה אחרי טעות כזו והיא הייתה משפיעה עליי. הראינו תגובה חיובית. לארסנל יש חלק קדמי מהיר שצריך להדאיג אותך. הצלחנו להתמודד איתם והכנסנו אותם לנבדל כמה פעמים. היינו יכולים לכבוש כמה שערים נוספים".

מאמן ארסנל מיקל ארטטה אמר: "היינו במשחק בשלבים ארוכים. המציאות היא שליברפול עדיפה עלינו בהרבה אספקטים של המשחק ואפשר היה לראות את זה. אני שמח מהצורה בה הקבוצה שלי התחרתה והמשיכה להאמין. זה הסטנדרט אליו אנחנו רוצים להגיע. אנחנו במקום אחר. ליברפול משחקת ביחד חמש שנים, אנחנו ביחד כמה חודשים. הם כבשו שער מהיר מדי אחרי השער שלנו, זו הייתה טעות גדולה שלנו. הייתה לי תחושה שיהיו לנו מצבים במחצית השנייה. הייתה לנו את ההזדמנות הכי גדולה במשחק וחייבים לכבוש ממצב כזה כשאתה משחק נגד ליברפול. יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully