וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ספגה חמישייה, רודרי מתעקש: "לסטר הייתה בת מזל"

סגנית האלופה "נראתה כמו הצל של עצמה" מול השועלים, בממלכה טוענים: "גווארדיולה ניצב בפני האתגר הגדול ביותר שלו"

תקציר ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון/באדיבות ספורט 1

בפעם הראשונה בקריירה שלו, פפ גווארדיולה ראה קבוצה שלו סופגת חמישה שערים במשחק אחד. זה קרה אתמול (ראשון), כשמנצ'סטר סיטי חטפה 5:2 מלסטר סיטי, ואם כך, מה הפלא שהיא קרובה מאוד להמשיך ולחזק את ההגנה בדמות רובן דיאס, שיירכש תמורת כ-70 מיליון יורו מבנפיקה.

על אף התוצאה המוחצת, קשר סיטי רודרי התראיין לתקשורת הבריטית וסיפק ציטוטים תמוהים משהו: "לדעתי, לסטר הייתה בת מזל. הכדורגל לא היה הוגן כלפינו. אולי זו אשמתנו, אולי זה הכוח שלהם - קשה להסביר. עשינו הרבה דברים טובים ואז באה קבוצה כמו לסטר, עם 11 שחקנים מאחורי הכדור. משחקים כאלה, שהיריב פשוט לא עושה שום דבר, הם די מבלבלים. לא כך אני רגיל לשחק".

גווארדיולה השמיע דברים דומים: "לסטר לא רצתה לשחק, היא פשוט רצתה לצאת להתקפות מתפרצות. זה הלחיץ אותנו. גם במצב של 2:5, היא הגנה בתוך הרחבה שלה. אני לא ארים ידיים, אחפש פתרונות. אנחנו לא מספיק יציבים וסבלניים כרגע".

"שחקני ההגנה של פפ לא מספיק טובים, לא משנה איך מסתכלים על זה", אמר שחקן העבר גארי נוויל. "פפ נהדר, אחד הגדולים בכל הזמנים, אבל שחקני ההגנה שלו חלשים. לא יהיה מוגזם לקבוע שהוא ניצב כעת בפני המשימה הגדולה ביותר בקריירה שלו - לזכות שוב באליפות. יכול להיות ששוב לא יצליח להשיג את התואר, אנחנו יודעים איזה רף ליברפול הציבה".

לטענת שחקן העבר דארן פלטשר, המשמש כעת כפרשן עבור BBC, הבעיה של סיטי לא מתחילה ונגמרת בהגנה. "יותר חמור מהשערים שהם ספגו היא הצורה בה הם נראו, מקדימה ועד החלק ההגנתי", אמר. "כל הקבוצה צריכה לקחת אחריות, לא רק שחקני ההגנה. כשדברים לא הסתדרו לסיטי של פפ בעבר, קל היה לבקר את החלק האחורי, אבל גם שחקני הקישור וההתקפה לא לחצו מספיק, או רדפו אחרי הכדור. העובדה שמיעטו לייצר הזדמנויות הייתה החלק הגרוע ביותר בהופעה הזאת - אנחנו לא רגילים לראות אותם ככה".

גרהאם סונס אמר ל"סקיי" כי סיטי היא צל של הקבוצה שראינו בשנים האחרונות. הם היו עייפים ברוב המשחק ולסטר תסכלה אותם מאוד. ברגע שאתה שובר את הלחץ הראשוני שלהם, יש לך הזדמנות ממשית לפגוע בהם. אני חושב שליברפול תשמור על התואר. היא התחזקה בגדול וסיטי תזדקק להרבה יותר מרובן דיאס כדי לסגור את הפער. אני חושב שליברפול חזקה יותר משהייתה לפני שנה".

עוד בוואלה!

אנגליה: שלושער לג'יימי ורדי ב-2:5 של לסטר על מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

פרשן נוסף של BBC, כריס וודל, הוסיף ואמר: "הקבוצה עם הסגל הגדול והבריא ביותר, שתספוג הכי מעט פציעות, היא זו שתזכה באליפות. כשמסתכלים על הסגל של סיטי, אני לא רואה אותם זוכים. לסיטי יש הרבה משחקים בהם היא איטית וצפויה מדי. פפ זקוק ל-3-4 שחקנים טובים נוספים כדי להתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully