וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שלושער לג'יימי ורדי ב-2:5 של לסטר על מנצ'סטר סיטי

לראשונה בקריירה, פפ ספג חמישייה: כוכב השועלים כבש שני פנדלים והוסיף עקב נהדר, קבוצתו המושלמת טיפסה לפסגה. טוטנהאם ספגה בדקה ה-97 ב-1:1 עם ניוקאסל

תקציר ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון/באדיבות ספורט 1

המחזור השלישי בליגה האנגלית יצא היום (ראשון) לדרך עם ארבעה משחקים, כשבמוקד חגג ג'יימי ורדי שלושער ב-2:5 הגדול של לסטר סיטי על מנצ'סטר סיטי. טוטנהאם, עדיין ללא גארת' בייל, נפרדה ב-1:1 דרמטי עם ניוקאסל. וולבס חטפה 4:0 מווסטהאם, בעוד לידס יונייטד ניצחה את שפילד יונייטד 0:1.

חלוץ לסטר סיטי ג'יימי ורדי. GettyImages
איזה ערב. ורדי/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - לסטר סיטי 5:2

בשתי מילים: ג'יימי ורדי. עד היום, שני שחקנים בלבד כבשו שלושער מול מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה: לאחד קוראים ליאונל מסי, והשני הוא ג'יימי ורדי. כוכב לסטר סיטי עשה זאת לראשונה בדצמבר 2016, והערב עשה זאת שוב בסיומה של הצגה בלתי רגילה. בזכותה, העפילה קבוצתו למקום הראשון בטבלה עם מאזן מושלם, בעוד סגנית האלופה מפסידה בפעם הראשונה העונה - ועוד איזה הפסד. זו הפעם הראשונה שקבוצה של גווארדיולה סופגת יותר מארבעה שערים במשחק רשמי (ב-686 משחקים).

סיטי דווקא פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית, עם פצצה אדירה של ריאד מחרז לחיבורים, אלא שבדקה ה-37 הוכשל ורדי ברחבה, וכבש מהנקודה הלבנה את הראשון שלו. בדקה ה-54 השלים צמד עם עקב מבריק מבישול של טימותי קסטנייה, וארבע דקות לאחר מכן ציין שלושער עם פנדל נוסף, לאחר ששוב הוכשל ברחבה. את הדובדבן על הקצפת הניח ג'יימס מדיסון בדקה ה-77 עם בעיטה יפהפיה לחיבורים, ובעוד שנתן אקה צימק עם שער בכורה בדקה ה-84, יורי טילמאנס אמר את המילה האחרונה עם פנדל נוסף, בדקה ה-88, שלוש דקות אחרי שוורדי ירד לספסל ובכך נמנעה לה רביעייה היסטורית. ובכל זאת - ניצחון ענק ללסטר, שהופכת לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג שכובשת שלושה פנדלים באותו משחק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני טוטנהאם עם לוקאס מורה. רויטרס
חזר לכבוש בדיוק בזמן. לוקאס מורה/רויטרס

טוטנהאם - ניוקאסל 1:1

דרמה גדולה ליריבת מכבי חיפה ביום חמישי הקרוב במוקדמות הליגה האירופית, עדיין ללא גארת' בייל שצפה מהיציע. בעוד יומיים תפגוש טוטנהאם את צ'לסי בגביע הליגה, ועל כן החל ז'וזה מוריניו ברוטציה שלו - אף שהיום המשיך לפתוח עם יונג-מין סון והארי קיין. אותו קיין בישל את השער הראשון במשחק, כששלח בדקה ה-25 כדור רוחב אותו דחק פנימה לוקאס מורה. בכך קטע הברזילאי רצף של 22 משחקי ליגה ללא שער - האחרון שבהם עד היום היה בדצמבר 2019, מול וולבס. לצערם של התרנגולים, שבע דקות בתוך תוספת הזמן קיבלו המגפייז פנדל בחסות ה-VAR, אותו כבש קאלום ווילסון. במחאה, ירד ז'וזה מוריניו העצבני מיד לחדרי ההלבשה, עוד לפני שריקת הסיום.

משחקים נוספים

שפילד יונייטד - לידס יונייטד 1:0
ללידס: פטריק במפורד (88)

ווסטהאם - וולבס 0:4
לווסטהאם: ג'רוד בואן (17, 57), ראול חימנס (עצמי, 66), סבסטיאן האלר (93)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully