וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מונס דאבור כבש ב-1:4 המדהים של הופנהיים על באיירן מינכן

כוכב נבחרת ישראל פרץ לרחבה, מצא עצמו לבד מול מנואל נוייר והקפיץ מעליו בדקה ה-24, כדי לחגוג את שער הבכורה שלו העונה. ביצ'אקצ'יץ' (16) וקראמריץ' (77, 91) הוסיפו, קימיש רק צימק (36) ורצף הניצחונות המטורף של אלופת אירופה נקטע על 23

תקציר ה-1:4 של הופנהיים ומונס דאבור על באיירן מינכן/באדיבות ספורט1

הרגע הגדול של מונס דאבור בבונדסליגה לעונת 2020/21 הגיע. לאחר שכבש ארבעה שערי ליגה אשתקד, מצא היום (ראשון) כוכב נבחרת ישראל את הרשת בפעם הראשונה העונה על הבמה הגדולה מכולן - מול באיירן מינכן, ב-1:4 המדהים של הופנהיים.

דאבור, שפתח בהרכב, פרץ לרחבה בדקה ה-24, מצא עצמו מול מנואל נוייר והקפיץ נהדר פנימה כדי לקבוע 0:2 מפתיע למארחת. אגב, זו אינה הפעם הראשונה שהישראלי מצליח להכניע את האלופה המיתולוגית. אשתקד כבש צמד בהפסד הופנהיים 4:3 במסגרת הגביע הגרמני. הופנהיים עלתה ל-0:1 בדקה ה-16, כשארמין ביצ'אקצ'יץ' נגח פנימה כדור קרן של דניס גייגר. הבווארים צימקו ל-2:1 בדקה ה-36 מרגלי יוזואה קימיש, שסובב כדור נפלא מקצה הרחבה הישר לחיבורים.

שחקן הופנהיים מונס דאבור. GettyImages
איזה רגע. דאבור חוגג/GettyImages

בדקה ה-51 כמעט השלים הישראלי צמד, אולם הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה. לשמחתו, זה לא שינה: אנדריי קראמריץ' קבע 1:3 יפה בדקה ה-77, דאבור הוחלף שלוש דקות לאחר מכן, וראה מהספסל כיצד קבוצתו חוגגת את הרביעי עם פנדל של קראמריץ' בתוספת הזמן ומשיגה ניצחון גדול - החמישה ברציפות שלה בכל המסגרות, אם כוללים גם את משחקי האימון.

אלופת אירופה החליטה לבצע רוטציה בהרכב ולראשונה זה שנתיים, רוברט לבנדובסקי נותר על הספסל במסגרת הליגה, בגין מנוחה. ג'ושוע זירקזי הצעיר פתח במקומו בחוד, וגם עלייתו מהספסל של הפולני לא הושיעה. בסופו של דבר, רצף הניצחונות המדהים של הבווארים נקטע לו על 23. עד היום, איבוד הנקודות האחרון של באיירן בכל המסגרות היה אי שם בפברואר 2020, עם 0:0 מול ר.ב. לייפציג, וההפסד האחרון היה לפני 32 משחקים.

עוד בוואלה!

גרמניה: אוגסבורג הפתיעה עם 0:2 על בורוסיה דורטמונד

לכתבה המלאה
שחקן הופנהיים מונס דאבור. AP
אוהב לפגוש את באיירן. דאבור/AP
שחקן הופנהיים מונס דאבור. רויטרס
תזמון מושלם לשער בכורה העונה. דאבור/רויטרס

* במשחק נוסף הערב, סיימה פרייבורג ב-1:1 עם וולפסבורג. נילס פטרסן כבש לזכותה (11), ג'וזיפ ברקלו איזן (42).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully