וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר הפך לשיאן התארים בגרמניה: "השליטה של באיירן מינכן תימשך הרבה זמן"

באיירן המשיכה את 2020 המוצלחת, מולר השתווה לשוויינשטייגר, ראקיטיץ' הודה שההבדל הוא בכלל נוייר, וכעת השאלה היא אחרת: האם גם המשחק הזה יתגלה כ"פצצה ביולוגית"?

תקציר: באיירן מינכן - שאלקה 0:8/ספורט 1

באיירן מינכן הוסיפה אמש (חמישי) עוד גביע לארון המרשים שלה כשזכתה בסופאקאפ האירופי בזכות ניצחון 1:2 על סביליה אחרי הארכה במפגש שבין אלופת אירופה לאלופת הליגה האירופית. 20 אלף צופים נכחו במשחק באצטדיון בבודפשט ב"פושקאש ארינה", כשהתמונות מראות שהם לא ממש הקפידו לשמור על "ריחוק חברתי" על רקע החשש ממגיפת הקורונה. אוהדי סביליה הביעו התלהבות גדולה יותר למשחק והביאו הרבה יותר קהל, שנראה חוגג לפני המשחק בקבוצות גדולות, בעוד הגרמנים ביציע היו זהירים יותר, על רקע האזהרות המקומיות מהמשחק שעלול להפוך ל"פצצה ביולוגית", כדברי נשיא בוואריה לפני המשחק ("רק המחשבה על המשחק הזה עושה לי כאב בטן", כדבריו). עם זאת, בסיום גם הגרמנים לא יכלו להימנע מחגיגות משותפות.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם האוהדים ביציע את הזכייה בסופרקאפ. AP
שמרו על מרחק? ככה ככה. אוהדי באיירן/AP
אוהדי סביליה בסופרקאפ האירופי. AP
נחמד לראות קהל, מפחיד לראות קהל. אוהדי סביליה/AP

ובזמן שבאיירן מינכן הניפה את הגביע הרביעי שלה ב-2020 (אליפות, גביע, ליגת האלופות והוספרקאפ) תומאס מולר הניף עוד גביע וזכה בתואר ה-26 שלו בקריירה - הכי הרבה לשחקן גרמני יחד עם בסטיאן שוויינשטייגר. "השלטון של באירן מינכן עוד יהיה ארוך", נכתב בספרד על החבורה הצעירה של האנזי פליק, שנהנית מכישרונות עולים ומשתבחים כמו קימיש, גנאברי, סאנה וגורצקה. "נראה שזה עוד יימשך הרבה זמן", נכתב ב"אס" על השליטה של הבווארים.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 25.9: רכש חדש לפרנבחצ'ה ומארסיי, ברצלונה חוזרת לאופציית לאוטרו

לכתבה המלאה
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן מניף את גביע הסופרקאפ האירופי. AP
עוד גביע לאוסף. מולר/AP
מנואל נוייר ושחקני באיירן מינכן חוגגים זכייה סופרקאפ 2020. רויטרס
שוב בזכותו. נוייר/רויטרס

קשר סביליה איוון ראקיטיץ' יודע שהיה עוד מפתח חשוב לניצחון של באיירן - השוער מנואל נוייר, שכמו בגמר האלופות, שוב הצטיין בקרב על התואר. "ראינו הערב עד כמה נוייר חשוב עבורם", אמר אקס ברצלונה, "היו לנו שתי הזדמנויות גדולות והוא עצר אותן, ואחר כך ספגנו מקרן מיותרת. למרות זאת אנחנו עדיין גאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully