וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ליברפול ומנצ'סטר סיטי עלו לסיבוב הרביעי

האלופה הביסה 2:7 את לינקולן מליג 1, צמדים למינאמינו וקרטיס ג'ונס. התכולים ניצחו 1:2 את בורנמות', גם אסטון וילה עלתה

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

הסיבוב השלישי בגביע הליגה נמשך הערב (חמישי) עם שלושה משחקים. אסטון וילה ניצחה 0:3 את בריסטול סיטי. ליברפול הביסה 2:7 את לינקולן מהליגה הראשונה, שהיא השלישית בהיררכיה. מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את בורנמות'.

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
טיול קליל. שחקני ליברפול חוגגים/GettyImages

לינקולן - ליברפול 7:2

האלופה ממש לא התקשתה מול היריבה מליג 1, שהיא השלישית בהיררכיה האנגלית, וטיילה לשלב הבא, שם תפגוש את ארסנל. ג'רדאן שאקירי כבש ראשון בדקה התשיעית עם כדור חופשי יפהפה מימין וקבע 0:1. טאקומי מינאמינו כבש את השני עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה פנימה, 0:2. כרטיס ג'ונס הוסיף עוד אחד בדקה ה-32 עם בעיטה מצד שמאל אל הפינה הרחוקה וקבע 0:3. ג'ונס השלים צמד וכבש עוד שער יפה ואפילו די דומה עם בעיטה מ-17 מטר אל הפינה הרחוקה בדקה ה-36 וזה 0:4. מינאמינו השלים צמד משלו מול בדקה ה-46 מול שער ריק וקבע 0:5. טאיו אדון צימק בדקה ה-61 ל-5:1, אבל מרקו גרואיץ' כבש בדקה ה-65 ועשה 1:6. לואיס מונצמה צימק שוב בדקה ה-67 והקטין את ההשפלה, אבל דיבוק אוריגי הוסיף עוד אחד וחתם את זה עם 2:7 בסיום.

פיל פודן שחקן מנצ'סטר סיטי עם ראחים סטרלינג. רויטרס
פודן חוגג עם סטרלינג/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - בורנמות' 1:2

מחזיקת הגביע הצליחה לעבור שלב למרות שעלתה בהרכב משני מאוד ותשחק מול ברנלי בסיבוב הרביעי. ליאם דלאפ, בנו בן ה-17 של רורי דלאפ (האיש והוצאות החוץ) כבש את השער הראשון בדקה ה-18 עם סיומת יפה אחרי מסירת עומק של פיל פודן. סם סטארידג' איזן בדקה ה-22 עם שער יפה אחרי בישול של דן גוסלינג וזה 1:1. בסופו של דבר פיל פודן כבש את שער הניצחון בדקה ה-75.

בריסטול סיטי - אסטון וילה 3:0
לאסטון וילה: ענואר אל גאזי (11), ברטראן טראורה (14), אולי ווטקינס (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully