וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון: "הצלחנו למנוע קטסטרופה לכדורגל הישראלי במישור הבינלאומי"

24.9.2020 / 12:45

יו"ר ההתאחדות היה מרוצה מההחרגה של הקבוצות שמשחקות באירופה ושל הנבחרת, שתצא לסקוטלנד ביום שני (5.10). תישקל פניה של ההתאחדות לכדורגל לאופ"א בבקשה להאריך את תוקפו של חלון ההעברות

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הסגר ההרמטי שיוטל על ישראל ביום שישי (14:00) לא פסח כמובן על הספורט הישראלי, כאשר המנהלת הודיעה רשמית על דחיית כל משחקי ליגת העל והליגה הלאומית עד לתום הסגר הכללי.

אלא שהפעם ישנה החרגה של הפעילות של הקבוצות שמשתתפות באירופה (מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע) שיוכלו לשחק ולהתאמן כרגיל וכן לגבי נבחרת ישראל, לה מצפה משחק קריטי מול סקוטלנד בפלייאוף ההעפלה ליורו. הנבחרת תצא לסקוטלנד ביום שני (5.10), כאשר הלגיונרים פעילים כרגיל בחו"ל ורק אלו שמשחקים בארץ ייפגעו.

ערן זהבי עם עילאי אלמקייס שחקני נבחרת ישראל. דני מרון
הפעילות של הנבחרת לא תיפגע/דני מרון

נכון לעכשיו, לקבוצות שלא משתתפות באירופה אין אישור להתאמן. זרים שינחתו למבחנים או חתימה באחת הקבוצות ייכנסו לבידוד כל עוד שדה התעופה פתוח, כאשר תישקל פניה של ההתאחדות לכדורגל לאופ"א בבקשה להאריך את תוקפו של החלון שאמור להיסגר ב 12 באוקטובר.

אם מכבי חיפה והפועל באר שבע יודחו הערב מאירופה, פעילותן תופסק באופן מיידי כמו יתר הקבוצות.

עוד בוואלה!

סופית: ליגת העל תופסק בסגר, הפעילות הבינלאומית תימשך

לכתבה המלאה
אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מרוצה מהחרגת הנבחרת. אורן חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל התייחס למצב החדש ואמר: "גם בשעה מורכבת, מאתגרת ועם הרבה סימני שאלה, ממשלת ישראל ידעה לייצר פתרון שהציל את הכדורגל הישראלי ברמה הבין-לאומית. ההתאחדות לכדורגל מצאה אוזן קשבת והבנה גדולה מצד ממשלת ישראל, שחרף הסגר רחב ההיקף החליטה להחריג את הקבוצות המשתתפות במסגרות האירופיות, הן למשחקים והן לאימונים מלאים, וכמובן את נבחרות ישראל - הבוגרת, נבחרת הנשים והנבחרת הצעירה".

|הובטח לנו על ידי משרד התרבות והספורט וראשי מערכת הבריאות, כי כל הפעילות הבין-לאומית, ובכלל זה הגעת קבוצות, נבחרות וצוותי שיפוט לארץ תתאפשר. הנוכחות שלנו בזירה האירופית, ההשתתפות במפעלים ברמת הקבוצות והנבחרות, קריטית לעתיד הכדורגל הישראלי ולמעמדו. הצלחנו למנוע קטסטרופה לכדורגל הישראלי במישור הבינלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully