וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ליגת העל תופסק בסגר, הפעילות הבינלאומית תימשך

24.9.2020 / 10:38

ההגבלות החדשות הובילו לשיבושים נוספים בלוח המשחקים בליגת העל ובליגה הלאומית, שהושבתו עד אחרי החגים. רק הקבוצות המשתתפות באירופה יוכלו להמשיך בשגרת אימונים, ניסיון לאשר לזרים לנחות בישראל

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מנהלת הליגות הודיעה היום (חמישי) על דחיית כל משחקי ליגת העל והליגה הלאומית עד לתום הסגר הכללי שייכנס לתוקף מחר. כצפוי, ההגבלות החדשות שהתקבלו הלילה בממשלה בשל התפשטות נגיף הקורונה הובילו לדחייה נוספת בלוחות המשחקים של שתי הליגות המקצועניות, שהושבתו עד אחרי החגים לפחות.

כתוצאה מכך נדחו שלושת משחקי הליגה שהיו מיועדים להיערך ביום שבת הקרוב - הפועל חיפה מול הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים מול עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב מול מכבי נתניה, וגם המחזור הרביעי במלואו, שעתיד להיערך ביום שבת ה-3 באוקטובר.

יו"ר המנהלת ארז כלפון אמר בתגובה להחלטה: "אנו מקבלים ומכבדים את החלטת ממשלת ישראל וראשית מאחלים לכל עם ישראל בריאות מלאה. פעילות הליגות המקצועניות הופסקה באופן זמני. אנו נמצאים בשיחות רצופות עם משרדי הממשלה על מנת לאפשר פעילות אימונים במתכונת מיוחדת בתקופת הסגר.

"הקבוצות התבקשו להכין תוכניות אימונים לשחקנים למקרה בו הם יתאמנו באופן עצמאי (אימונים מהבית, או בסביבת הבית בכל מתכונת אחרת כפי שתאושר לאזרחי ישראל על ידי משרד הבריאות) וזאת על מנת לקצר את זמן החזרה למשחקים ולהמשך פעילות העונה.

"מנהלת הליגות תדע לתת את הפתרונות והתרופות להמשך פעילות הליגות על מנת לחדש את המשחקים ולסיים את העונה באופן ספורטיבי בדיוק כפי שנעשה בעונת המשחקים הקודמת".

אצטדיון טדי, ללא קהל בתקופת הקורונה, הפועל ירושלים מול מ.ס. כפר קאסם. ברני ארדוב
עוד השבתה/ברני ארדוב

במקביל, הפעילות הבינלאומית של הקבוצות המשתתפות במפעלים האירופיים (מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע) ושל נבחרת ישראל המתכוננת למשחק מול סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו, תימשך כרגיל.

המנהלת הפעילה לחצים על משרד הבריאות ומשרד הספורט להמשיך לקיים שגרת אימונים לכל הקבוצות בזמן הסגר, אולם הדבר אושר רק לקבוצות שמשתתפות באירופה.

כמו כן פנתה המנהלת למשרד הבריאות בבקשה לאשר הנחתת שחקנים זרים בישראל. קבוצות רבות, ביניהן מכבי חיפה ומכבי תל אביב, עדיין מתכננות להחתים זרים עד סיום חלון ההעברות והן מייחלות לכך שיוכלו להנחית אותם בישראל. כרגע הנושא נמצא בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully