וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.9: דסט נוטה לעבור לברצלונה, אדואר מנדי חתם בצ'לסי

עודכן לאחרונה: 24.9.2020 / 18:32

המגן הימני עשוי לחזור בו מהסיכום עם הבווארים, אייאקס וברצלונה מנהלות מו"מ מתקדם. שוער ראן חתם לחמש שנים בבלוז, אלאבה קיבל הצעה לחוזה חדש. אוטאמנדי על סף חזרה לפורטו

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

העברות

* אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית על צירופו של לואיס סוארס מברצלונה. החלוץ האורוגוואי הוותיק חתם לשנתיים וצפוי להרוויח כ-9 מיליון יורו לעונה. לידיעה המלאה

* מגן אתלטיקו מדריד סנטיאגו אריאס הושאל לעונה אחת לבאייר לברקוזן, לה תהיה גם אופציה לרכוש אותו. "באייר לברקוזן הוא אחד המועדונים הטובים ביותר בבונדסליגה עם מוניטין נהדר בספרד. ראיתי בעצמי איך הכדורגל משוחק כאן כששיחקתי נגדם עם אתלטיקו בליגת האלופות".

* צ'לסי הודיעה רשמית על צירופו של אדואר מנדי. שוערה הסנגלי של ראן חתם לחמש שנים ויתחרה על אפודת השוער הראשון עם קפה המאכזב. סכום הרכישה: 24 מיליון יורו בתוספת 6 מיליון על סעיפים שונים.

* יומיים אחרי ההודעה של ריאל סוסיאדד, לידס יונייטד אישרה כי רכשה את הבלם דייגו יורנטה תמורת כ-25 מיליון יורו. הספרדי בן ה-27 חתם לארבע שנים.

* ארון היקי הפך לסקוטי החמישי בתולדות הסרייה A, אחרי שבולוניה רכשה את המגן בן ה-18 מהארטס תמורת כ-2 מיליון יורו.

* בורוסיה דורטמונד החתימה את שחקן ההתקפה הצעיר ג'יימי ביינו-גיטנס, לאחר שהוא עזב את מנצ'סטר סיטי. הכישרון בן ה-16 נחשב לאחד השחקנים המבטיחים באנגליה.

* ז'והאן מרסיאל, לשעבר בלם מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד, חזר לצרפת וחתם על חוזה לעונה אחת בסושו מהליגה השנייה.

שמועות

* אחרי שכבר סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן לפני 10 ימים, סרג'יניו דסט עשוי להתפתות להיענות להצעת ברצלונה. הקטלאנים נכנסו למירוץ במלוא המרץ ונמצאים במשא ומתן עם אייאקס על רכישתו של המגן הימני, שעשוי להחליף את נלסון סמדו.

* מנצ'סטר סיטי נוטה להסכים להשאיל את ניקולאס אוטאמנדי לפורטו עד תום העונה. הסיטיזנס צפויים להשתתף בעלות חצי משכרו של הארגנטינאי, שכבר שיחק קדנציה אחת בקבוצה הפורטוגלית בשנים 2010-2014.

* ב"סקיי" איטליה מדווחים על פגישה נוספת בין אינטר לטוטנהאם בניסיון להגיע לסיכום בעסקת מילאן שקריניאר. הספרס לא מוכנים לשלם 60 מיליון יורו כפי שהנראזורי דורשים, אולם המשא ומתן נמשך.

* לא רק לואיס סוארס: אתלטיקו מדריד נמצאת במגעים מתקדמים עם לוקאס טוריירה קשרה של ארסנל. על פי הדיווחים אתלטיקו מנסה להיפטר מהקטור הררה כדי לפנות מקום לטוריירה.

* באיירן מינכן לא מוותרת על דייויד אלאבה. לפי ה"בילד" אלופת גרמניה הציעה חוזה ארוך טווח של חמש שנים לאוסטרי המצוין, שנכנס לעונה האחרונה בחוזהו.

שחקני באיירן מינכן דויד אלאבה, קינגסלי קומאן חוגגים. רויטרס
באיירן רוצה להשאיר אותו עד סוף הקריירה. דויד אלאבה/רויטרס

* פבריציו רומאנו מדווח שטוטנהאם ואינטר ייפגשו כדי לדון בעסקה להעברתו של הבלם מילאן שקריניאר. לפי הדיווח הספרס לא ישלמו את תג המחיר של השחקן (60 מיליון יורו), אבל עשויים לשלם עליו בסביבות 50 מיליון. גם רובן דיאס בלם בנפיקה על הכוונת של מוריניו.

* למרות שרונלד קומאן בונה על פיליפה קוטיניו, באנגליה מתעקשים שארסנל מנסה לסגור עסקת השאלה נוספת עבור הברזילאי של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully