וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: ניצחונות להפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון, שייפגשו בחצי הגמר

עודכן לאחרונה: 26.9.2020 / 6:48

הפועל ירושלים התקשתה במחצית הראשונה, אך ברחה ברבע השלישי בדרך ל-80:93 על הפועל אילת. מכבי ראשל"צ הביסה 73:91 את מכבי חיפה

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. יוסי ציפקיס
הפועל ירושלים לא התקשתה ותפגוש את ראשון לציון בחצי הגמר. בלאט/יוסי ציפקיס

שלב רבע הגמר של גביע ווינר החל היום (חמישי) עם שני משחקים: מכבי ראשון לציון ניצחה בקלילות 73:91 את מכבי חיפה במשחק המוקדם, לאחר רבע רביעי נהדר. הפועל ירושלים התקשתה במשך רבע וחצי מול הפועל אילת, אך ברחה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי וניצחה 80:93 את הפועל אילת בדרך למפגש מול הכתומים בחצי הגמר, שעדיין לא ברור מתי ייערך.

שחקן מכבי ראשון לציון גולן גוט עם נמרוד טישמן. מנהלת הליגה, אתר רשמי
ראשון בחצי הגמר. גולן גוט/אתר רשמי, מנהלת הליגה

הפועל ירושלים - הפועל אילת 80:93

הפועל ירושלים מתכוננת לסיום עונת 2019/20 בטורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות שאמור להתקיים בשבוע הבא, והערב (חמישי) פתחו השחקנים של עודד קטש את עונת 2020/21 בכדורסל הישראלי בצורה חלקה לאחר שהביסו 80:93 את הפועל אילת. הדרומיים פתחו את המשחק לא רע, ורצו 0:14 בין סיום הרבע הראשון לשני ועלו ליתרון. תמיר בלאט (15 ו-11 אס') ניהל נהדר את המשחק של עודד קטש והריץ את חבריו ליתרון 8 הפרש במחצית.

ברבע השלישי ירושלים השתלטה לגמרי על המשחק ועלתה ליתרון דו ספרתי ממנו השחקנים של אריאל בית הלחמי כבר לא חזרו. ברבע האחרון עודד קטש העלה את השחקנים הצעירים מהספסל, וירושלים שייטה לקראת מפגש בחצי גמר גביע ווינר מול מכבי ראשון לציון. מלקולם היל וסירווידיס הליטאי בלטו אף הם בשורות האדומים, שולדבראנד הוליך את אילת עם 16 נקודות.

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט (11 אס') מלקולם היל (8 ריב') ודייוידאס סירווידיס (5 ריב') 15 כ"א, טאריק פיליפ (6 אס', 5 חט') 13, סולמיאן בריימו 11, עידן זלמנסון 10, ניב בלול 6, טיישון תומאס 4.

קלעו להפועל אילת: יהונתן שולדבראנד 16, ג'ו רגלנד 14 ו-6 אס', מארקל בראון 13, קייסי פראת'ר 9 ו-5 ריב', ג'וש ניבו 8 ו-10 ריב', רועי הובר 7, בן קרטר וצוף בן משה 5 כ"א, מירון רוינה 3.

אילת הוליכה 2:5 בפתיחה, אך ירושלים התעוררה וטסה ל-10:19. הדרומיים לא התרגשו וסיימו את הרבע בריצת 0:12 בדרך ליתרון 19:22 לקראת הרבע השני. הריצה האילתית נמשכה לתוך הרבע השני, כשסולימאן בריימו קלע מתחת לסל וקטע אותה על 0:14. שני אסיסטים של תמיר בלאט, לטיישון תומאס ולעידן זלמנסון, השיבו את היתרון לירושלמים. טיישון תומאס נפגע בפניו וירד לספסל, אך גם בלעדיו ירושלים נראתה הרבה יותר משוחררת ברבע השני, בדרך ליתרון 36:44 במחצית.

ברבע השלישי הירושלמים כבר הביאו לידי ביטוי את יתרונם האיכותי, וברחו לפער דו ספרתי גבוה. הפועל אילת ניסתה לעצור את הבריחה של האדומים, אך תמיר בלאט ניהל נהדר את משחק ההתקפה של עודד קטש ובסיום הרבע השלישי הוליכה הקבוצה מהבירה 47:66. הרבע הרביעי היה כבר כולו גארבג' טיים, במהלכו ההפרש חצי את ה-20 הפרש. עודד קטש העלה את שחקני הספסל, מה שאיפשר לאילת לצמק מעט את הפער. 80:93 להפועל ירושלים בסיום.

עוד בוואלה!

ניקוס פאפאס חתם בהפועל ירושלים

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה דונטה סמית' מול שחקני מכבי ראשון לציון גולן גוט, דריל מונרו, אייזאה טיילור.. האתר הרשמי של מנהלת הליגה, אתר רשמי
דונטה סמית' מול הגנת מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מנהלת הליגה

מכבי ראשון לציון - מכבי חיפה 73:91

לאחר שויתרה על היורוקאפ ואף שחררה את אחד הזרים, פתחה הערב (חמישי) סגנית האלופה מכבי ראשון לציון את עונת 2020/21 ברגל ימין עם ניצחון 73:91 על מכבי חיפה. לאחר שלושה רבעים צמודים בהם לא איפשרו השחקנים של דניאל סאואנה למכבי ראשון לברוח, הגיע הרבע הרביעי בו נתנו הכתומים נוק אאוט לירוקים בדרך לחצי גמר גביע ווינר.

נועם דוברת היה נהדר בכתום, כשגם נועם אביבי ועידו פליישר שהגיע בקיץ מגלבוע/גליל עלו מהספסל עם הרבה התלהבות והריצו את ראשון לציון ליתרון דו ספרתי. לה-בריאן נאש החזיק את חיפה במחצית הראשונה, אך ברבע האחרון הגיעה הבריחה של מכבי ראשון לציון, שסגרה עניין ופתחה את העונה בצורה חלקה.

קלעו למכבי ראשון לציון: נועם דוברת 18, אייזאה טיילור וגולן גוט (5 ריב') 17 כ"א, נועם אביבי 15, עידו פליישר 9 ו-7 ריב', דרל מונרו (12 ריב', 7 אס') 8, אקיל מיטשל 7 ו-5 ריב', נמרוד טישמן (5 אס') וטל פלד שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: לה-בריאן נאש 16 ו-11 ריב', רומן סורקין 15 ו-9 ריב', כריס דואו (6 אס') ומייקל בריסקר 10 כ"א, אבי בן שימול (6 איבודים) ודונטה סמית' 9 כ"א, אלכס צ'וברביץ' וארון ואלדס 2 כ"א.

ראשון לציון עלתה ליתרון קל בפתיחה. הירוקים ענו בריצת 0:7, כולל דאנק מפלצתי של סורקין במתפרצת ועלו ל-11:15. נקודות של המחליפים נועם אביבי ועידו פליישר (לאחר מסירה נהדרת של נועם דוברת) הורידה את שתי הקבוצות ב-19:19 לקראת הרבע השני. נועם אביבי נראה טוב מאוד בפתיחת הרבע ולאחר מהלך של סל ועבירה העלה את מאזנו האישי ל-9 נקודות. הכתומים עלו כבר לפער דו ספרתי לאחר שעידו פליישר השלים מהלך של סל ועבירה, אך שתי שלשות של דונטה סמית' ומייקל בריסקר החזירו את הירוקים מהר מאוד למשחק צמוד. שלשה של גולן גוט לקראת הבאזר קבעה 40:45 לראשון לציון במחצית.

רומן סורקין השיב למכבי חיפה את היתרון, אך ראשון לציון הפכה בחזרה בעזרת שבע נקודות רצופות של נועם דוברת. עידו פליישר עלה מהספסל וראשון שוב ברחה ל-8 הפרש, אך הירוקים לא איפשרו לסגנית האלופה לברוח, ובסיום הרבע השלישי 61:65 למכבי ראשון לציון. דוברת וטיילור המשיכו לבלוט, בעוד אביבי המשיך לנצל את הסוכריות שחילק דרל מונרו. ראשון לציון רקדה על הפרקט ברבע הזה, כשהשחקנים של דניאל סאואנה לא מצאו פיתרון. 73:91 בסיום לכתומים, שעלו לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully