וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוס פאפאס חתם בהפועל ירושלים

23.9.2020 / 18:09

הגארד היווני (30, 1.96 מ') ששיחק בשבע השנים האחרונות בפנאתינייקוס מצטרף בחוזה זמני לאדומים לקראת טורניר הגמר של ליגת האלופות, ועל רקע העובדה כי כריס קרמר סובל מבעיית כשירות

הגרלת לוח משחקי ליגת העל בכדורסל 2020/21/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה פוקס-עבודי

הלילה (רביעי) בחצות, שבוע בדיוק לפני פתיחת טורניר הגמר של ליגת האלופות, יפוג המועד לרישום שחקנים - והפועל ירושלים השלימה מהלך מפתיע: האדומים החתימו את הגארד היווני ניקוס פאפאס, ששיחק בשבע השנים האחרונות בפנאתינייקוס וייקח חלק בטורניר הטופ 8.

לאור פציעתו של ג'ייקובן בראון, נותרה ירושלים עם קו אחורי דליל משהו. כריס קרמר הגיע אמש לארץ אך התברר כי הוא סובל מבעיית כשירות, ולשם כך החליטו בקבוצה ללכת על סקורר מוכח כפאפאס, שחתם לחוזה זמני.

פאפאס (30, 1.96) גדל בפאנליניוס וביצע את הפריצה הגדולה שלו במדי פאניוניוס. במהלך הקריירה זכה בחמש אליפויות ובחמישה גביעי יוון עם פאו, ולשיאו הגיע בעונת 2014/15, כשקלע 10.8 נקודות למשחק ביורוליג.

שחקן הפועל ירושלים ניקוס פאפאס. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
שם גדול. פאפאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

לפני שנה וחצי קרע פאפאס את הרצועה בברכו והושבת לתקופה ארוכה. בעונה החולפת הוא הפך לשחקן שולי ברוטציה של הירוקים, וברוב המשחקים נותר מחוץ לסגל. הוא צבר רק עשר הופעות ביורוליג, שבמהלכן קלע 4.4 נקודות בפחות מ-12 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully