וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ': "העמדנו את הסגל הטוב ביותר בהתחשב במצב"

23.9.2020 / 17:50

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה, גם יאניס ספרופולוס מרוצה מהסגל שנבנה: "לא היה קל להשאיר את השחקנים, יהיה לנו יתרון שהם רגילים לשחק יחד". שמעון מזרחי: "יש הרבה חוסר ודאות, עשינו את המיטב"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים החגיגית שלה לפני פתיחת העונה, הפעם ללא עיתונאים. השחקנים החדשים הוצגו והצוות המקצועי נשאל על בניית הסגל בצל הקורונה וחוסר הוודאות שניצב בפני המועדון מעתה והלאה.

יאניס ספרופולוס אמר: "העונה הזו שונה לגמרי. הקורונה השפיעה לא רק על החיים שלנו אלא גם על הענף. בגלל שסיימנו את העונה רק ביולי, היינו צריכים לערוך הכנה קצרה יותר לעונה. ניסינו לעשות את הטוב ביותר שלנו בבניית הקבוצה, אלה זמנים קשים מבחינה כלכלית עבור כולם - לא רק בישראל, ולכן לא היה לנו קל לשמר את רוב הסגל. אני שמח מאוד שהצלחנו לעשות את זה, ומגיע הרבה קרדיט להנהלה. זו תקופה מאוד מתאגרת אבל אנחנו אופטימיים כי אנחנו יודעים מה יש לנו בסגל, הבאנו שחקנים שאני מאמין שמאוד יכולים לעזור לנו. יש פה סגל קשוח".

המאמן היווני נשאל על כך שקבוצתו ערכה משחקי הכנה אך ורק בישראל ואמר: "ידענו שיהיו לנו קשיים, אנחנו קבוצת היורוליג היחידה ששיחקה עד סוף יולי. השחקנים היו צריכים לנוח ולכן התחלנו אחרונים את ההכנות לעונה, ולא היה זמן לארגן הרבה משחקי הכנה. יש לנו יתרון שחלק גדול מהקבוצה היה כאן גם בעונה שעברה, הם יודעים איך לשחק יחד. יש לנו שחקנים חדשים שהצטרפו והתאקלמו היטב לשיטה שלנו. ננסה לחשוב מחוץ לקופסה כי אלה נסיבות לא רגילות".

שחקני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יש גם כמה פנים חדשות/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'. ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אופטימי, בהתחשב בנסיבות. וויצ'יץ'/אתר רשמי, ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ניקולה וויצ'יץ' התייחס לסגל שנבנה ואמר: "אנחנו כל הזמן מנסים לשפר את הקבוצה. זו תהיה עונה מאתגרת ללא אוהדים, ועדיין יהיו 80 משחקים או יותר. אבל גם במצב קשה כזה, אנחנו מכבי תל אביב. המטרה לא השתנתה, רק התנאים. אני חושב שהצלחנו להעמיד את הסגל הטוב ביותר בהתחשב במצב. אני שמח מאוד ממה שהצלחנו לעשות בינתיים. לא היתה לנו בעיה להחתים שחקנים בגלל המצב בישראל, אולי בגלל עניינים אחרים".

"העונה הזו שונה במהותה בגלל משבר הקורונה", אמר היו"ר שמעון מזרחי. "אתם רואים כאן את צוות השחקנים שהצלחנו להחתים גם לעונה הזו, כשהמטרה העיקרית היתה לשמר עד כמה שניתן את הסגל ואת צוות המאמנים. הצטרפו אלינו שחקנים חדשים שעוד מעט תכירו ותזהו אחד-אחד. פתיחת העונה הזו היתה מלווה בחוסר ודאות בתחומים שונים, אבל עשינו את המירב והמיטב כאילו ניתן יהיה לערוך את המשחקים במתכונת מלאה. חוסר הוודאות נמשך מאז תום העונה שעברה, בנינו קבוצה למרות שלא ידענו עדיין מה תהיה רשת הביטחון והאם ניתן יהיה לאכלס את היציעים. חוסר הוודאות גרמה להיסוסים, ובסופו של דבר, חרף כל הקשיים, ניסינו והצלחנו להעמיד קבוצה טובה ככל שאפשר.

"הספורט והאמנות חשובים מאוד בהעלאת המורל, בוודאי שהמדינה חייבת לתמוך ולתמוך הרבה מאוד, ולדאוג שהספורט המקומי והבינלאומי ימשיך להתנהל כמו שהוא, גם ללא קהל. המשחק חייב להימשך. זה סוד גלוי ש-60 אחוז מתקציבו של המועדון ממומן על ידי מנויים וכרטיסים למשחקים".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עונה מוזרה יוצאת לדרך. ספרופולוס/אתר רשמי, ספי מגריזו, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עוז בלייזר נשאל איך זה מרגיש לשחק עבור מכבי תל אביב ואמר: "אני מתרגש להיות פה. הרבה פעמים הגעתי למעמדים גבוהים מול הקבוצה הזאת ואני שמח להיות בצד הזה ולהילחם על התארים. החבר'ה קיבלו אותי באהבה וחיבוק גדול. אני כבר מחכה להתחיל ומחכה שהקהל יחזור. בתור ילד תמיד תיארתי לעצמי איך זה מרגיש, ימי חמישי ביורוליג, אני מקווה שנגיע לזה".

סקוטי ווילבקין נשאל כמה חסרים לו האוהדים והשיב: "אני מתגעגע אליהם מאוד. אני מקווה שאיכשהו הקורונה קצת תירגע ויהיה אפשר להחזיר את האוהדים. אנחנו מדברים על זה כל יום, כמה הם חסרים, כמה אנרגיה הם נותנים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully