וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על החתמת מקס היידגר: "שחקן מוכשר ומלא פוטנציאל"

הגארד היהודי-אמריקני חתם לשלוש שנים בשורות הצהובים ועשוי להיות מושאל בעונה הראשונה. ספרופולוס: "משקיעים בו בזכות הקליעה שלו"

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

החתמה מפתיעה למכבי תל אביב. הגארד האמריקני מקס היידגר (1.90, 23) חתם היום (שלישי) לשלוש שנים, ועשוי להיות מושאל בשלב ראשון, אם כי ייתכן שהצהובים ישאירו אותו לעת עתה בסגל לאור הפציעות של חלק מהשחקנים.

"אני נרגש להצטרף לקבוצה עם כזאת מסורת של ניצחונות ותארים לצד תרבות מנצחת", אמר היידגר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה. "זה המועדון הכי מעוטר בהיסטוריה עם למעלה מ-100 תארים. זה דבר אדיר, אני רוצה להצטרף למסורת שכבר קיימת שם ולהמשיך במסורת שמכבי כבר ביססה. אני נרגש להתחיל, להגיע לתל אביב ולנסות לתרום".

"מכבי ממשיכה להשקיע בשחקנים צעירים עם פוטנציאל גדול לשחק ברמות הגבוהות ביותר. לכן אנחנו שמחים מאוד לקבל למשפחת מכבי את מקס היידגר", קבע המאמן יאניס ספרופולוס. "הוא שחקן מוכשר בעל פוטנציאל ואנחנו משקיעים בו גם בשל יכולת הקליעה שלו. זאת הזדמנות נהדרת עבורו ללמוד את הכדורסל האירופאי ולהתחיל להתחרות ברמה הכי גבוהה".

צפו בביצועיו של היידגר

כבר אמש אישר הגארד עצמו שכבר חתם. "זו הזדמנות נהדרת עבורי ואני ממש מתרגש לקראתה", אמר לתקשורת האמריקנית. "מחוץ ל-NBA, מכבי תל אביב היא אחת הקבוצות הגדולות בעולם".

גם מאמן מכללת סנטה ברברה בה כיכב היידגר במשך ארבע שנים, כבר בירך אותו. "מקס הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים שיצא לי לאמן. אין לי שום ספק שהוא יתרום לאחת הקבוצות הטובות בישראל ואחת הטובות באירופה. אני מחכה לראות לאיזה הישגים הוא יגיע ככדורסלן מקצועני", אמר המאמן ג'ו פסטרנק.

היידגר, שנחשב לקלע טוב ולשחקן קשוח, מזכיר במקצת את ג'ון דיברתולומאו בתחילת דרכו המקצוענית. אחת הבעיות העיקריות שמנעו ממנו להפוך לשם גדול יותר בכדורסל המכללות, היא הנטייה שלו לפציעות. עוד כששיחק בתיכונים סבל היידגר מבעיות גב שגרמו לו לפרוש מכדורסל למשך קרוב לשנה. הוא התקשה להאמין שיחזור, אבל בסופו של דבר עשה קאמבק בלתי מתוכנן למגרשים במדי מכללת סנטה ברברה, אליה נרשם דווקא מסיבות לימודיות (סיים תואר בסוציולוגיה בהצטיינות).

אחרי שסיים את קריירת הקולג'ים שלו (16 נקודות נקודות, 3.2 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בממוצע בעונתו האחרונה), הוא קיווה להשתחל ל-NBA ואף קיבל הצעות לערוך אימונים אישיים בכמה קבוצות שרצו לבחון אותו מקרוב, אולם העיכובים והדחיות סביב עונת ה-NBA גרמו לו לזנוח את התוכניות ולהיענות להצעה של מכבי תל אביב.

(עדכון ראשון: 06:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully