וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החילוף המהיר ביותר, ואולי גם האכזרי ביותר בתולדות הכדורגל

לאורי סופ בן ה-16 רשם הופעת בכורה ופתח בהרכב נומה קאליו -אך הוחלף אחרי 13 שניות בלבד, בניסיון לעקוף את חוקי הכדורגל האסטוני

ראבונה של שחקן מכבי חיפה סאן מנחם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

אין הרבה רגעים מרגשים יותר עבור כדורגלן צעיר שעדיין נמצא בקבוצת הנוער, מלפתוח בהרכב של הקבוצה הבוגרת. זה בדיוק מה שקרה ללאורי סופ בן ה-16, שקיבל מקום בהרכב של נומה קאליו, במשחקה מול לבאדיה.

אלא שמשחק הבוכרה של הנער הצעיר הסתיים בחלוף 13 שניות בלבד - ולא בגלל פציעה או כרטיס אדום. מיד לאחר שריקת הפתיחה, העיף שוער נומה קאליו את הכדור לחוץ כדי לאפשר חילוף, ולהוריד את סופ בן ה-16 לספסל לטובת שחקן מנוסה יותר.

אז מה בדיוק קרה כאן? ובכן, החוקים בליגה האסטונית אומרים שכל קבוצה מהליגה הבכירה חייבת לשלב לכל הפחות שני שחקני בית בהרכב שלה. משום שחלק משחקניה של נומה קאליו נמצאים בבידוד, למאמן לא היתה ברירה אלא להקפיץ מקבוצת הנערים את סופ בן הצעיר, ומיד להוריד אותו לספסל. במקומו נכנס ולדיסלב חומוטוב, אוקראיני בן 22.

לפי התקשורת האנגלית מדובר בחילוף המהיר בכל הזמנים - מהיר אפילו יותר מזה שביצע מאמן קלוז' דן פטרסקו, שהחליף שחקן בחלוף 24 שניות בחודש מרץ האחרון. במשחק עצמו, אגב, הפסידה נומה קאליו, שזכורה כמובן כמי שהדיחה את מכבי חיפה מהליגה האירופית באחת ההשפלות הגודלות שחווה הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, 2:1. אולי יש קארמה בכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully