וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחווה הטובה בהיסטוריה": זה בלי ספק אחד מרגעי הספורט הקסומים של השנה

20.9.2020 / 19:12

כזה דבר לא רואים כל יום: הטריאתלט הספרדי דייגו מנטרידה עצר ממש על קו הסיום ואפשר ליריבו ג'יימס טיגל לעקוף אותו, לאחר שזה התבלבל ויצא מהמסלול. אפילו שוער ליברפול התמוגג: "הערכים האמיתיים של הספורט"

מתוך יוטיוב

לא חסרים מהלכים מרהיבים בספורט המקצועני - שער במספרת, דאנק מהדהד, דרופ-שוט אלגנטי - אבל מפעם לפעם אנחנו עדים לרגע יוצא-דופן באמת. הוא לאו דווקא נוצץ, אבל מגלם בתוכו את כל רוח הספורט.

זה בדיוק מה שקרה בתחרות טריאתלון שנערכה לפני מספר ימים בספרד. ג'יימס טיגל הבריטי היה בדרכו הבטוחה לסיים במקום השלישי, אך 100 מטר לפני קו הסיום ביצע פנייה לא נכונה ויצא מהמסלול.

דייגו מנטרידה הספרדי עקף אותו, אך מיד הבין את הטעות וסימן לטיגל לאן הוא צריך לרוץ. זאת ועוד: לפני קו הסיום עצר מנטרידה בן ה-21, ואפשר לטיגל לעקוף אותו ולסיים לפניו - משום שהקדים אותו לכל אורך הדרך.

"זה משהו שההורים שלי לימדו אותי מאז שאני ילד", אמר הספרדי הצעיר, שקיבל מהמארגנים את הכבוד והוצב גם הוא במקום השלישי, לצד פרס נלווה של 300 יורו. "מבחינתי זה הדבר ההגיוני לעשות. כשראיתי שהוא יצא מהמסלול, פשוט עציר. לג'יימס הגיעה המדליה הזאת". הגדיל לעשות חאבייר גומס נאייה, שסיים במקום הראשון, והכתיר את המחווה כ"טובה בהיסטוריה".

גם שוער ליברפול אדריאן התמוגג מהרגע הקסום, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "הערכים האמיתיים של הספורט".

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully