וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העבירה הגסה: כוכב נבחרת רוסיה לשעבר יואשם בניסיון רצח?

15.9.2020 / 17:32

רומן שירוקוב תקף את השופט ניקיטיה דנצ'נקוב במשחק ראווה, ועלול לשלם ביוקר. עורכי דינו של השופט דורשים אישום פלילי חמור

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

לפני קצת יותר מחודש, לקח חלק כוכב העבר הרוסי רומן שירוקוב במשחק ראווה, במהלכו חבט באגרופו בשופט ניקיטיה דנצ'נקוב לאחר שלא קיבל שריקה לפנדל. בעקבות התקרית האלימה נאלץ דנצ'קנוב לבלות שלושה שבועות בבית החולים, ובקרוב צפוי העימות לעבור לפן המשפטי.

כעת, מדווחים ברוסיה כי עורכי דינו של השופט ינסו לטעון בבית המשפט כי שירוקוב ניסה לרצוח את דנצ'נקוב - לא פחות ולא יותר, משום שלטענתם, אישום בגין תקיפה הוא קל מדי בהתחשב במעשיו של כוכב העבר. "זה פלילי", טענו. "אנחנו מאמינים שיש פה כוונת תחילה. זה ניסיון לרצח. שירוקוב בעט בראשו של ניקיטה, ואם לא היה מגן על עצמו, ראשו היה עף".

כרגע האישום קל יותר, ולפיו, עלול שירוקוב לקבל קנס כספי, עד שנה של עבודות שירות, או עד ארבעה חודשי מאסר.

"אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה בפני ניקיטה על ההתנהגות הלא ראויה שלי", כתב שירוקוב באינסטגרם לאחר התקרית. "אני מודע לכך שלא לקבל פנדל ואז לראות כרטיס אדום הן לא סיבות למעשי ומקווה שניקיטה יחלים במהרה".

רומן שירוקוב, בן 39, שיחק בבכירי המועדונים ברוסיה, כולל שש עונות בזניט סנט פטרסבורג אשר במדיה רשם 130 הופעות וכבש 29 שערים. השחקן עבר גם בספרטק מוסקבה, צסק"א, חימקי וקזאן. שירוקוב רשם 57 הופעות במדי נבחרת רוסיה, במהלכן כבש 13 שערים. במהלך הקריירה זכה שלוש פעמים באליפות הליגה הרוסית, והגיע עם נבחרת רוסיה עד חצי גמר יורו 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully