וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מפלצת": הולק מסרב להתנצל על הקשר עם האחיינית של אשתו לשעבר

9.9.2020 / 17:32

הכוכב הברזילאי התגרש בשנה שעברה מאשתו, אחרי 12 שנות נישואים, ועבר לצאת עם אחייניתה: "המצפון שלי נקי, הנישואים לא הגיעו מתוך אהבה או תשוקה"

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

בשנה שעברה התגרש הולק מאשתו, איראן אנג'לו, אחרי מערכת יחסים שנמשכה 12 שנים והביאה לעולם שלושה ילדים. מיד לאחר הגירושים, נכנס הכוכב הברזילאי למערכת יחסים חדשה עם האחיינית של אנג'לו, לא פחות ולא יותר.

היום (רביעי) סיפר החלוץ בחשבון האינסטגרם שלו על השתלשלות האירועים והתעקש כי הקשר עם האחיינית, קמילה, החל רק לאחר הגירושים: "מעולם לא היינו ביחד כשהייתי נשוי. היו לי המון סיבות לעשות זאת. אני גבר. לא הייתי מרוצה בנישואים שלי. איראן רק רצתה את הסטטוס של להיות אשתו של הולק. כשפגשתי אותה הייתי בן 21 והיום אני בן 34. קמילה בת 32".

הולק, שמשחק בשנגחאי SIPG מאז 2016, הוסיף וטען כי מערכת היחסים עם קמילה החלה רק שנה לאחר סיום הקשר הקשה עם אשתו: "אני לא חושב שאני אדם מכוער, ואני עדיין צעיר. גם קמילה צעירה ויפה. שנינו היינו פנויים, היא הגיעה לסין וזה קרה. המצפון שלי נקי. אם אתם רוצים להמשיך לקלל אותי ולהתייחס אלי כמו מפלצת, זו בחירה שלכם".

עוד בוואלה!

חשבתם שאתם מכורים? הבחור הזה שיחק פוטבול מנג'ר בחתונה שלו

לכתבה המלאה

אבל זה לא הכל. לטענת הולק, החתונה עם איראן הגיעה רק משום שזו נכנסה להיריון: "התחלנו לצאת ותוך חודש היא נכנסה להיריון. הנישואים לא הגיעו מתוך אהבה או תשוקה, זו היתה תאונה".

  • עוד באותו נושא:
  • הולק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully