וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טורפת הכדורגלנים": זוכת "האח הגדול" בגדה עם שחקן נבחרת ספרד?

7.9.2020 / 19:05

סופיה סואסקון הואשמה כי ניהלה רומן עם "כדורגלן חשוב, נשוי עם ילדים", כשלה בפוליגרף טלוויזיוני ומצאה עצמה בתוך סערה, אליה שורבב גם שמו של מרקו אסנסיו מריאל מדריד. חברה לשעבר: "כל כך הרבה שחקנים מכירים אותה, היא יכולה לפתוח סוכנות"

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

בשבוע האחרון מסעיר את מדורי הרכילות בספרד סיפור עסיסי לפיו סופיה סואסקון, כוכבת ריאליטי שזכתה בתכנית "הישרדות" ב-2018 ו"האח הגדול" ב-2016, בגדה בבן זוגה עם "כדורגלן חשוב בלה ליגה ששיחק גם בנבחרת ספרד".

סואסקון בת ה-24 הגיעה בשבת שעברה לתכנית "תצילו אותי" ועברה בדיקת פוליגרף כדי לספק את הגרסה שלה לעניין. אחת השאלות הייתה: האם זה נכון שהיה כדורגלן מהליגה הראשונה שהיה אובססיבי כלפיך ושלח לך הודעות ללא הפסקה? סופיה השיבה בשלילה, אבל הפוליגרף הראה כי שיקרה. באותו רגע היא החלה להסביר שאותו כדורגלן ביקש ממנה לעזוב את החבר שלה בזמנו, והיא לא נענתה לחיזוריו כי הוא היה נשוי עם ילדים.

View this post on Instagram

Mi Tierra y mi pasión, puedo pedir más??

A post shared by SOFIA? (@sofia_suescun) on

אלא שבשבת האחרונה הופיע בתכנית "סוסיאליטה" מאמן כושר בשם חוסה רודריגס שעובד עם כדורגלנים רבים, והוא טען מול המצלמות כי סואסקון בגדה בבן זוגה הנוכחי קיקו חימנס (כוכב ריאליטי שבאופן מקרי דומה מאוד לכריסטיאנו רונאלדו) ולא עם שחקן אחד אלא עם שניים.

מאמן הכושר אמר כי הוא היה עד למפגש שלה במסעדה עם כדורגלן בעל משפחה. "זה היה בפברואר, עוד לפני הסגר, והם לא הורידו את הידיים אחד מהשנייה. ראיתי את הנשיקות, את החיבה שלו כלפי סופיה, ובעיקר את החיבה שלה כלפיו. היא גם צילמה אותם יחד. השחקן השני בסיפור עמד להתחתן אז, הם היו שולחים לה רכב כדי שתגיע אליהם. אני מוכן לחשוף את השם של השחקן השני כדי שכולם יבינו שהקשר הנוכחי שלה מבוסס על שקרים".

עוד בוואלה!

"על סף האורגזמה": כשמייק טייסון קיבל זקפות במהלך קרבות אגרוף

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

Es que me lo como?

A post shared by SOFIA? (@sofia_suescun) on

אל הטענות הצטרף החבר לשעבר אלחנדרו אלבלה שהאשים את סואסקון: "היא ידועה כרודפת כדורגלנים. אני יודע שהם כבר קוראים לה 'הסוכנת" כי היא מכירה כל כך הרבה מהם אז היא יכולה לפתוח סוכנות שחקנים. בחדרי ההלבשה מדברים עליה, אני יודע על שחקן של ריאל מדריד שחסם אותה ברשתות אחרי שרדפה אחריו. אנשים לא מבינים שהיא מחפשת תהילה וכסף, אבל אני חושב שבן הזוג שלה כבר יודע שהיא בקשר גם עם שחקנים מהליגה האנגלית".

בעבר נטען כי הייתה בקשר באינסטגרם עם אדינסון קבאני, וסוכן הטלוויזיה פדרו טחרו גילה כי מרקו אסנסיו מריאל מדריד הוא זה שהתחמק ממנה ברשתות, אחרי שהתפרסמו בצהובונים ידיעות על קשר בין השניים: "זה היה ב-2018 והוא פחד שהיא תזיק לתדמית שלו. היא טורפת הכדורגלנים ותעשה הכול בשביל הכסף. היה לה קשר עם יותר מכדורגלן אחד".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully