וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור: "אני לא יכול להמשיך ככה, אני מרוסק". צפו ברגע המעצר

בצרפת חשפו פרטים חדשים מהמעצר של אלוף ה-UFC לשעבר: "הצעירה שקונור נחשף בפניה בשירותים הייתה פשוט בשוק, עדיין לא ברור אם הוא גם תקף אותה פיזית". הכוכב צייץ דברים מדאיגים בטוויטר, ולאחר מכן מחק אותם

לוחם ה-MMA טאפון אנצ'וקווי מנצח קרב בנוקאאוט באמצעות בעיטה לראש/טוויטר

פרטים חדשים על המעצר של קונור מקגרגור, אלוף ה-UFC לשעבר, נחשפים. אחרי שלוחם ה-MMA האירי נעצר באי קורסיקה בשישי האחרון בשל חשד להטרדה מינית, היום (שני) חושפים בצרפת מידע נוסף מהפרשה.

"קונור נעצר לאחר שחשף את איבר מינו בפני אישה נשואה במועדון לילה", נכתב בתקשורת הצרפתית. "אותה צעירה ששהתה באי בחופשה עם בעלה נכנסה לשירותים, ושם קונור חשף את עצמו בפניה. היא הייתה בשוק טוטאלי ומיד לאחר המקרה פנתה לחבר טוב, שהזעיק את המשטרה".

אלוף ה-UFC לשעבר נחקר, נעצר ושוחרר בערבות עצמית, וכעת הוא ממתין להתפתחויות בחקירה שמתנהלת בימים אלו באי. "המשטרה המקומית מנסה להשיג חומרים מצולמים של המקרה מתוך המועדון. בנוסף ממתינים במשטרה לממצאים נוספים שנלקחו מהזירה". על פי הדיווחים לא ברור אם התבצעה גם תקיפה מינית.

קונור מקגרגור לוחם mma אירי. צילום מסך, צילום מסך
רגע המעצר של קונור בקורסיקה/צילום מסך, צילום מסך

בהמשך היום הגיב לוחם ה-MMA לגולש בטוויטר, וכתב: "אתה מלגלג עלי בתקופה מחרידה בחיי. אני מנסה להישאר חזק בשביל הילדים שלי והאנשים שסומכים עלי ואוהבים אותי. תודה על העלבונות, אתם צבוע שכמוך. אני לא יכול להמשיך ככה. אני מרוסק לגמרי פה". זמן קצר לאחר מכן, מחק מקרגור את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully