וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הכדורגל ששמרה על ריחוק חברתי - והפסידה 37:0

17.9.2020 / 14:50

משחק הזוי בליגה ה-11 בגרמניה: שחקני ריפדורף טענו שהיריבה הולדנשדט באה במגע עם חולה קורונה מאומת, וקראו לדחייה. כשסורבו, נאלצו לעלות לכר הדשא - אבל לא ממש שיחקו

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

כדורגל עם ריחוק חברתי - מסתבר שזה משהו שקיים. הסיפור הבא מגיע אלינו מהליגה ה-11 בגרמניה, שם אמור היה להתקיים משחק בין הולדנשדט וריפדורף. אלא שהעסק החל להסתבך כשנשיא ריפדורף גילה שהיריבה באה במגע עם חולה קורונה מאומת, ודרש לבטל את ההתמודדות.

ספוילר: היא לא בוטלה.

שחקני הולדנשדט אמנם עברו בדיקות קורונה ויצאו שליליים, אולם בריפדורף דרשו שישלימו את תקופת הבידוד בת 14 הימים וביקשו לדחות את המפגש. הבקשה נדחתה, והמשחק נקבע להיערך כמתוכנן.

בהולדנשדט בכל זאת בחרו לנקוט באמצעי זהירות, והחליטו שלא לשתף את שחקני ההרכב הראשון שלהם - אלה שכביכול באו במגע עם חולה מאומת. אבל גם זה לא הספיק לריפדורף, שנאלצה לעלות לכר הדשא מחשש לספוג הפסד טכני.

אז מה עושים? שומרים על ריחוק חברתי - לא מתקרבים לשחקני היריבה, וחוטפים תבוסה של 37:0.

"אנחנו, כמועדון, חייבים להיזהר שלא לספוג עונשים מיותרים בזמן הקורונה", הסביר נשיא המועדון. "זה היה גורם למצב הכלכלי שלנו להיות אנוש גרוע עוד יותר. אז היינו בצרה".

בלית ברירה, עלו שחקני ריפדורף לכר הדשא ואפשרו לשחקני היריבה לעשות ככל העולה על רוחם - לא היו תקלים, בקושי היתה שמירה או ניסיון לעצור את השערים הרבים. "הבריאות חשובה יותר מהכדורגל", הסביר הנשיא המתוסכל.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully