וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "מבינים את האוהדים שביטלו את הנסיעה להונגריה"

עודכן לאחרונה: 23.9.2020 / 18:05

כניסת קהל תתאפשר לסופרקאפ של באיירן מול סביליה בהונגריה, אבל אוהדים רבים לא יגיעו בגלל החשש מקורונה (ה', 22:00, ספ' 5)

תקציר: באיירן מינכן - שאלקה 0:8/ספורט 1

הרכבי הקבוצות

אלופת אירופה באיירן מינכן תפגוש מחר (ה', 22:00, ספורט 5) את מחזיקת הליגה האירופית סביליה בסופרקאפ האירופי שייערך בבודפשט, הונגריה. שתי הקבוצות השתתפו בסופרקאפ האירופי תשע פעמים ביחד, אבל זכו רק פעמיים (זכייה אחת לכל קבוצה, סביליה ב-2006 ובאיירן ב-2013).

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לבנדובסקי ובאיירן מינכן מגיעים אחרי 22 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות/רויטרס

באיירן מינכן הרוויחה את מקומה בסופרקאפ האירופי אחרי שהפכה לקבוצה הראשונה אי פעם שזוכה בליגת האלופות אחרי שניצחה בכל המשחקים שלה בדרך אל הגביע. הבווארים הציגו כדורגל סוחף ומהנה וכבשו 3.91 שערים בממוצע למשחק ודרסו בדרך 2:7 את טוטנהאם בחוץ ו-2:8 את ברצלונה ברבע הגמר. הקבוצה של האנזי פליק פתחה גם את הבונדסליגה העונה עם תצוגת ענק שנגמרה ב-0:8 מול שאלקה ביום שישי האחרון.

באיירן מינכן מגיעה למשחק עם ריצה מטורפת של 22 ניצחונות ברציפות, בעוד סביליה עם רצף של 21 משחקים ללא הפסד. האנדלוסים קיבלו מנוחה ועדיין לא פתחו את הליגה. הקבוצה של ג'ולן לופטגי זכתה בליגה האירופית אחרי 2:3 מול אינטר בגמר שנערך בגרמניה ומרגישה מלאת ביטחון לקראת המשחק כשאיבן ראקיטיץ' צפוי לערוך אצלה הופעת בכורה מחודשת. באיירן מינכן תחסר את קינגסלי קומאן, שנמצא בבידוד אחרי שנחשף לנשא קורונה.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. רויטרס
"זה משחק מיוחד מאוד בשבילנו". נוייר/רויטרס

מאמן באיירן מינכן האנזי פליק אמר לקראת המשחק: "סביליה זכתה בליגה האירופית בצדק. היא קבוצה בוגרת ומנוסה עם מבנה טקטי נהדר. לופטגי עושה שם עבודה נהדרת. היא קבוצה חזקה שיכולה להפעיל לחץ. אני מצפה למשחק דינמי ואינטנסיבי, משחק ברמה גבוהה". המאמן נשאל על העובדה שהונגריה מוגדרת מדינה אדומה מבחינת קורונה: "הגענו הנה כדי לשחק כדורגל, ההחלטות האחרות מתקבלות על ידי אנשים אחרים". פליק התייחס למצב הסגל שלו ואמר: "רוברט לבנדובסקי אמור להשלים אימון מלא היום וכל השאר כשירים. אנחנו כמובן רוצים לנצח, זה גמר ומשחקי גמר הם תמיד מיוחדים".

שוער וקפטן באיירן מנואל נוייר: "שתי אלופות ישחקו אחת נגד השנייה, הרבה קבוצות היו רוצות להיות במקומנו, זה משחק חשוב מאוד בשבילנו. שבעת החודשים האחרונים היו מיוחדים מאוד בשבילנו. יש לנו קבוצה חזקה מאוד וצוות אימון נהדר". גם נוייר התייחס לנסיעה להונגריה והעובדה שאלפי אוהדי באיירן ביטלו את הכרטיסים שרכשו למרות שתתאפשר כניסת קהל: "אנחנו מבינים את זה. המידע זמין לכולם כך שהם יכולים להחליט בשביל עצמם מה נכון להם. נראה איך הדברים ייראו באצטדיון מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully