וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עומר פרץ עוזב את הפועל כפר שלם

המאמן שהעלה את הקבוצה מליגה א' נפרד אחרי שלושה מחזורים בלבד, המועדון: "פרידה משותפת ברוח טובה עקב חילוקי דעות לגבי החיזוק". פורסמו מועדי מחזורים 6 ו-7 בלאומית

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-1:3 על בני יהודה/דוברות הפועל כפר סבא

הפועל כפר שלם הודיעה היום (רביעי) על עזיבת עומר פרץ. המאמן בן ה-34, שהיה חתום על העלאת הקבוצה לליגה הלאומית לראשונה מאז 1996, נפרד כשכפר שלם נמצאת במקום האחרון בטבלה אחרי שלושה מחזורים, כשעל פי הודעת המועדון: "הוחלט על פרידה משותפת וברוח טובה עקב חילוקי דעות בין שני הצדדים לגבי חיזוק הקבוצה. אנחנו מאחלים לעומר הרבה הצלחה בהמשך דרכו ומודים לו על פועלו". את המשחק מחר מול הפועל רמת גן ביום חמישי ינהל עוזר המאמן שרון משען.

פרץ החל את קריירת האימון שלו לפני ארבע שנים במכבי נתניה ולא הצליח למנוע ממנה לרדת לליגה הלאומית. בהמשך הוא אימן את הנוער של הפועל רמת גן והפועל תל אביב ואז נחל הצלחה כמאמן ראשי בהכח עמידר רמת גן לפני שהגיע להפועל כפר שלם כשהיתה בליגה א' וכאמור העלה אותה ללאומית אשתקד. הקיץ הוא עזב להפועל ראשון לציון אך חזר בתום זמן קצר לכפר שלם.

עומר פרץ מאמן הכח עמידר רמת גן. קובי אליהו
שוב נפרד. עומר פרץ/קובי אליהו

היום הודיעה המנהלת שמשחק ההשלמה של כפר שלם מול ראשון לציון יתקיים ביום שלישי ה-6.10 ב-19:15 ופרסמה את מועדי המחזורים השישי והשביעי בלאומית.

עוד בוואלה!

לאומית: הפועל פתח תקוה עם הפסד שלישי רצוף - 2:1 למכבי אחי נצרת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully