וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה עם הפסד שלישי רצוף - 2:1 למכבי אחי נצרת

גל צרויה כבש ראשון, אבל המלאבסים שוב שמטו יתרון ונותרו מאוכזבים. אחמד עאבד כבש לראשונה מאז החזרה הביתה ועלי כנאנה השלים את המהפך בדרך למקום השני

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-1:3 על בני יהודה/דוברות הפועל כפר סבא

פתיחת העונה המאכזבת של הפועל פתח תקוה נמשכה הערב (שלישי) עם הפסד שלישי רצוף - הפעם 2:1 ביתי למכבי אחי נצרת במשחק שפתח את המחזור החמישי בליגה הלאומית. כמו במחזור הקודם מול הפועל ירושלים, המלאבסים הובילו ובכל זאת ירדו מנוצחים מול יריבה שניצחה בפתח תקוה רק פעם אחת בעבר.

מאמן הפועל אום אל פאחם ניר ברקוביץ'. דני מרון
במקום השני. ניר ברקוביץ'/דני מרון

איציק שולמייסטר ערך בכורה במדים הכחולים וגל צרויה חזר מפציעה היישר להרכב, כשמנגד חסרה אחי נצרת את אלון בוזורגי ופתחה עם אחמד עאבד. צרויה עשה את שלו עם שער יפה בדקה ה-18, כשקיבל כדור מדניאל שוורצבוים, הטעה את השומר שלו והכניע את גד עמוס. אלא שההגנה של המלאבסים פישלה כהרגלה ועאבד השווה בדקה ה-40 עם השער הראשון שלו במדי קבוצת נעוריו מאז אפריל 2011.

ניר ברקוביץ', שכבר היה על סף פיטורים אחרי ה-0:0 מול הפועל איכסל במחזור השני, לא רצה תיקו רביעי העונה וקיבל במקום זה ניצחון שני רצוף. נואף בזיע החל במהלך ועלי כנאנה סיים אותו עם כדור ברשת בדקה ה-58. דור מוסקוביץ' נכנס לבכורה בפתח תקוה וניסה להושיע, אבל שולמייסטר רשם החמצה גדולה לאחר שהמארחת כבר נותרה ב-10 שחקנים עקב הרחקתו של הברזילאי היגור וידאל (84). אחי נצרת התקדמה למקום השני והיא עם תשע נקודות וללא הפסד, בעוד הפועל פתח תקוה התשיעית נותרה עם ארבע נקודות בלבד.

יתר שבעת משחקי המחזור ייערכו ביום חמישי ב-19:30.

עוד בוואלה!

החתמה כפולה: דור מוסקוביץ' ואיציק שולמייסטר הצטרפו להפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully