וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "היה חשוב מאוד להתחיל כך, אבל זה רק משחק אחד"

מאמן מנצ'סטר סיטי היה מרוצה מההופעה של קבוצתו ב-1:3 על וולבס במשחק הראשון של הסיטיזנס העונה בליגה. התגובות והמספרים

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי רשמה אתמול (שני) ציון דרך מרשים לאחר שהשיגה 1:3 בחוץ על וולבס ובכך הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג שמנצחת משחק פתיחה בפעם העשירית ברציפות. השחקנים של פפ גווארדיולה הראו עליונות על שחקני המארחת במחצית הראשונה, וניצלו זאת כדי לרדת להפסקה ביתרון של שני שערים. וולבס נראתה טוב יותר במחצית השניה, הגיעה למספר מצבים ואף הצליחה לכבוש שער מצמק בדקה ה-78, אך לא מעבר לכך. גבריאל ז'סוס הוסיף את השלישי בתוספת הזמן וסגר עניין, בדרך לפתיחת עונה חלקה של הסיטיזנס.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
גווארדיולה/GettyImages

התגובות

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אמר בסיום: "ההופעה שלנו הייתה טובה. ידענו כמה קשה יהיה, והמשחק שלנו היה טוב. אנחנו תמיד מנסים להתחיל חזק את המשחק. לפעמים אנחנו פותחים טוב, ולפעמים אנחנו צריכים עוד זמן כדי להגיע למצבים טובים, אבל היום פתחנו טוב. סבלנו קצת מרגליים עייפות, אבל באופן כללי זה היה משחק טוב. ציפיתי שנסבול במהלך המשחק לאור השבועיים הלא פשוטים שעברו עלינו, אבל הצלחנו לשלוט במשחק. כולם היו מוכנים ועשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. היה חשוב מאוד להתחיל כך, אבל זה רק משחק אחד".

מאמן וולבס נונו אספיריטו סנטו: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה. מנצ'סטר סיטי הניעה את הכדור טוב ויצרה לנו הרבה בעיות. נשרק לחובתנו פנדל, ומאז המשחק הפך להיות הרבה יותר קשה עבורינו. במחצית השנייה השתפרנו ויצרנו הרבה הזדמנויות. ידענו שברגע אחד המשחק יכול להשתנות. יש לנו עוד הרבה דברים לעבוד עליהם ולשפר. חבל שהמשחק לא הסתיים אחרת".

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קווין דה בראונה. רויטרס
השחקן הדומיננטי בליגה? דה בראונה חוגג עם חבריו/רויטרס

המספרים

* ניצחונה של מנצ'סטר סיטי הוא העשירי ברציפות שלה במשחקי פתיחת העונה. בכך הופכים הסיטיזינס לראשונים אי פעם שקובעים רצף כזה בפרמיירליג.

* מאז תחילת העונה שעברה, קווין דה בראונה הוא השחקן שמעורב בהכי הרבה שערים של קבוצתו מכל שחקן פרמיירליג אחר, לאחר שהיה שותף ב-34 שערים של מנצ'סטר סיטי (כבש 14 ובישל 20).

* המשחק הערב היה השביעי מתוך עשרה במהלכם ראחים סטרלינג מעורב ישירות בשער לזכות קבוצתו. האנגלי כבש 9 שערים ובישל אחד נוסף.

* מתוך 33 משחקים בכל המסגרות בהם פתח פיל פודן, הוא היה מעורב ב-22 שערים עבור מנצ'סטר סיטי (כבש 12 שערים ובישל 10).

* בשנת 2020 אף קבוצה בפרמיירליג לא קיבלה יותר פנדלים ממנצ'סטר סיטי. לזכות הסיטיזנס נשרקו במהלך השנה 8 פנדלים, כשהם דייקו בארבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully