וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מאכזב מאוד, עזבנו את המשחק, חבל"

מאמן בני יהודה היה מאוכזב אחרי ה-3:1 לכפר סבא, תורג'מן על המהפך של קבוצתו: "היינו בהלם בהתחלה, אסור שזה יקרה"

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-1:3 על בני יהודה/דוברות הפועל כפר סבא

אכזבה גדולה בבני יהודה מההתפרקות בהפסד 3:1 להפועל כפר סבא, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הזהובים שיחקו טוב מאוד במשך 60 דקות, הובילו משער של רועי בן שמעון (10) והיו יכולים גם להכפיל ולשלש את התוצאה. אבל בדקה ה-62 עומר פדידה כבש שער שוויון ואז החלה ההתפרקות כשפדידה מוסיף אחד מהנקודה הלבנה (76) אחרי ששי מזור הורחק. אמיר רוסתום המחליף גם הורחק (92) ואור דסה הוסיף עוד אחד עבור כפר סבא, שרשמה ניצחון שני בשלושה משחקים.

אור דסה שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
"אנחנו תמיד מאמינים שאנחנו יכולים לנצח". דסה/קובי אליהו

מאמן בני יהודה אלישע לוי אמר: "עד הדקה ה-60 שלטנו והיה משחק חד צדדי ואז המשחק התהפך והיו 30 דקות עם משחק חד צדדי לצד השני. יש לנו מספיק ניסיון על המשחק, אסור לאבד את הביטחון. זה היה מאכזב מאוד שעזבנו כך את המשחק, איבדנו ביטחון ואת השטח והמבנה והם כבשו שערים קלים. הגיע להם לנצח. אנחנו מכירים את הבעיות שלנו, גם היום כשנאלצנו להחליף את בן שמעון שסחב פציעה לא הגענו מספיק למשחק, איבדנו את המומנטום בתוך המשחק והכול השתנה. זה קורה וקרה לנו היום וחבל מאוד. אנחנו צריכים ללכת הלאה. אני לא חושב שהשופט השפיע על המשחק, לא התייחסתי אליו בכלל. יותר טוב שנתעסק בבעיות אצלנו מאשר בשופט. אני לא צריך את המשחק הזה כדי לדעת שיש לנו בסיס טוב וכמה פצועים שיחזקו את הסגל ומקסימום יגיע עוד שחקן אחד או שניים, אבל זו לא הנקודה, מה שמשמעותי זה שיצאנו מכאן בלי כלום למרות שהיינו צריכים לצאת עם ניצחון".

מאמן כפר סבא עמיר תורג'מן: "הרגשנו קצת אבודים במחצית הראשונה ובמחצית השנייה, גם בזכות החילופים וגם בזכות האמונה של השחקנים, השתפרנו. נכנסנו להלם ואסור שזה יקרה. אחרי שער השוויון נפתחנו והיינו שם עד הסוף. אני שמח על המחצית הראשונה. גם אם מקבלים שער, החוכמה היא לדעת להישאר מאוזנים ולדעת להתמודד. אני מחפש אנשים שרוצים, מחויבים ומשקיעים ולא ראיתי את זה מספיק במשחק הקודם והחלטתי שקיזיטו ודסה היום על הספסל. לפני כל דבר צריך שתהיה מחויבות. אם מישהו עובד קשה ומחמיץ, אני לא כועס. גם אני החמצתי הרבה כשחקן. היו עוד שחקנים שראיתי שלא עשו את העבודה. קיזיטו שחקן מצוין, הוא לא שילם מחיר, אני חשבתי שיותר נכון לפתוח עם סוקונה. יש לנו שני שחקנים מוכשרים מאוד על כל עמדה. הדבר הראשון והמשמעותי ביותר זה העבודה וההשקעה רק לאחר מכן הכישרון.

הכי חשוב זה לשמור על השער נקי וזה משהו שעוד לא עשינו ועוד דבר חשוב זה לא להיכנס לפאניקה, אלא לדעת להמשיך לשחק. השחקנים רצו וקיבלו תחושה טובה אחרי השוויון וזו כפר סבא האמיתית. אני מקדיש את הניצחון לאשתי, היום יום הנישואין ה-17 שלנו".

אור דסה: "אנחנו תמיד מאמינים שאנחנו יכולים לנצח, גם מול בני יהודה שהיא קבוצה טובה עם שחקנים טובים. אנחנו תמיד מחפשים לנצח ואני שמח שעשינו את זה. לפעמים דברים לא הולכים ולשחקנים פחות הולך. בסופו של דבר עשינו את השינוי והצלחנו לנצח. במשחק נגד מכבי פתח תקוה הייתי פחות טוב, הוא אמר לנו שמי שלא ישקיע ולא ייתן מעצמו הכול במשחק, לא ישחק. שינינו את הגישה שלנו וזה בא לידי ביטוי, אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם בהמשך. אני תמיד צריך להוכיח, גם בכל אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully