וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר רומא, ושבר את שיאו של רפאל נדאל

5:7, 3:6 על שוורצמן בגמר סידר לסרבי תואר 36 בסבב מאסטרס 1000 - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה. האלפ זכתה אצל הנשים

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

נובאק דג'וקוביץ' עשה היסטוריה, כשזכה הערב (שני) בתואר מאסטרס 1000 מספר 36 בקריירה - אחד יותר מרפאל נדאל, שהחזיק איתו בשיא עד היום. המדורג ראשון בעולם התגבר על דייגו שוורצמן בגמר טורניר רומא עם 5:7 3:6, כדי להפוך לאלוף המבוגר ביותר בתולדות הטורניר בעידן הפתוח (33).

שוורצמן, שהדיח את רפאל נדאל ברבע הגמר, פתח מצוין וברח ל-0:3 בסט הראשון, אולם בהמשך הבדלי הרמות כבר עשו את שלהם, ובכך שמר המדורג ראשון בעולם על הסטטיסטיקה המוחצת שלו: 29 ניצחונות ו-0 הפסדים בגמר מאסטרס 1000 כשהוא מנצח את המערכה הראשונה. הסרבי, ששמט מערכה בלבד לאורך הטורניר כולו בדרכו לתואר, עומד כעת על מאזן של 1:30 השנה, על 5:5 בגמר ברומא ועל מאזן של 0:5 מול הארגנטינאי בן ה-28, שהיה רחוק ניצחון אחד מהעפלה לטופ 10 העולמי, אך ייאלץ להמשיך לחכות.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
ממשיך לכתוב את שמו בספרי ההיסטוריה. דג'וקוביץ'/רויטרס

סימונה האלפ זכתה היום (שני) בטורניר רומא מסבב הפרמייר 5 של ה-WTA. הרומנייה, שמדורגת שנייה בעולם, הובילה 0:6, 1:2 כשהאלופה היוצאת קרולינה פלישקובה (4) נאלצה לפרוש בשל פציעה בירך כבר אחרי 33 דקות של משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
תואר 20 בקריירה. האלפ/רויטרס
קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. GettyImages
חבל בשבילה, נקווה שתחלים עד הרולאן גארוס. פלישקובה/GettyImages

האלפ, שהגיעה לגמר ברומא גם ב-2017 וגם ב-2018, הצליחה לזכות בתואר ה-22 בקריירה שלה והשני ברציפות אחרי שזכתה גם בטורניר פראג מיד עם חזרת הסבב לאחר הפסקת הקורונה. הרומנייה נמצאת ברצף של 14 ניצחונות בסבב וכמובן שלא צריכה להיות שמחה בגלל הפרישה של פליקשובה, אבל יכולה להיות מעודדת שלא נזקקה שוב למשחק ארוך אחרי הדרמה והמשחק הקשה שהיה לה מול גרבינייה מוגורוסה בחצי הגמר. פלישקובה, מנגד, תקווה שהפציעה לא חמורה מדי שבוע לפני פתיחת רולאן גארוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully